أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۳۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
رییس جدید سازمان انرژی اتمی گفت: ما در راستای رفع موانع بر سر راه پیشرفت کشور و برداشتن تله‌هایی که بیگانگان به بهانه‌های هسته ای ایجاد کردند، حرکت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، محمد اسلامی، رییس جدید سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: سازمان انرژی اتمی یکی از بخش های بسیار استراتژیک کشور است و تاثیر مهمی برای قدرت سازی ملی دارد. مردم برای اینکه قله های رفیع پیشرفت را تسخیر کنند، بیش از پیش به فعالیت سازمان های تاثیرگذار که محرک توسعه در بخش علم و فناروری هستند، مثل سازمان انرژی اتمی نیاز دارند.

وی ادامه داد: ما با راهبرد توسعه، تعالی و تحول گرایی در راستای رفع موانعی که بر سر راه پیشرفت کشور است و برداشتن تله هایی که بیگانگان بر سر راه پیشرفت کشور به بهانه های هسته ای ایجاد کردند حرکت می کنیم. به یاری خداوند و تلاش بی وقفه دانشمندان ارزشمند و جوانانی که در سازمان انرژی اتمی شاغل هستند می توانیم این اهداف را محقق کنیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها