أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۴۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
تشکیل اتاق جنگ علیه دولت جدید توسط رسانه های وابسته به روحانی؛
رسانه های حامی حسن روحانی که در طول دولت وی از همه سیاست های دولت حتی شوک گرانی بنزین حمایت کرده بودند ظاهرا همچنان تحت مدیریت تیم عملیات روانی وابسته به رئیس جمهور سابق (روحانی) اینبار وارد فاز تازه ماموریت خود شده اند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به نقل از راه دانا، رسانه های حامی حسن روحانی که در طول دولت وی از همه سیاست های دولت حتی شوک گرانی بنزین حمایت کرده بودند ظاهرا همچنان تحت مدیریت تیم عملیات روانی وابسته به رئیس جمهور سابق (روحانی) اینبار وارد فاز تازه ماموریت خود شده اند.

به نظر می رسد این رسانه ها تمام تلاش خود را برای بر هم زدن تمرکز و آرامش دولت حتی در روزهای ابتدایی شروع کار کابینه به کار گرفته اند تا مانع از ایجاد تحول و فضای خدمت رسانی به مردم و درنتیجه مانع از شکل گیری فضای مقایسه با عملکرد دولت اصلاح طلب حسن روحانی شوند.

غوغا سالاری و شو آف های ظریف و آذری جهرمی حتی در بیرون رفتن از ساختمان وزارتخانه های خود، تحریک رقبای انتخاباتی شکست خورده و یا تایید صلاحیت نشده در حالی که خود این کاندیداها با عبور از فضای انتخاباتی، وعده تمرکز بر مشکلات مردم را داده اند و... نیز از جمله تلاش های این رسانه ها برای مانع تراشی بر سر رفع دغدغه های مردم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها