أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۵۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درخصوص وضعیت بازار سکه و طلا در هفته دوم شهریورماه گفت: کاهش قیمت سکه به دلیل کاهش قیمت یک هزار تومانی ارز بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، محمد کشتی آرای اظهار کرد: قیمت دلار در ابتدای هفته ۲۸ هزارتومان بود اما با دستور رییس جمهوری مبنی بر کنترل بازار ارز شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم و نرخ دلار به ۲۶ و ۲۷ هزارتومان رسید.

وی ادامه داد : البته در این بین قیمت انس جهانی طلا نیز سه دلار نوسان داشت و در محدوده ۱۸۱۷ تا ۱۸۱۴ در نوسان بود، اما این امر تاثیری بر قیمت سکه و طلا و در کشور نداشت.

کشتی آرای بیان کرد: بازار سکه و طلا با رکود فصلی مواجه بوده و داد و ستدها کاهش یافته است و معاملات بازار با توجه به قیمت ارز انجام می‌شود.

وی درباره پیش‌بینی قیمت سکه و طلا در هفته آینده گفت: فعلا قابل پیش‌بینی نیست و هنوز شاخص‌های اقتصادی که بر انس جهانی طلا تاثیر می‌گذارد اعلام نشده و نمی‌توان گفت وضعیت بازار طی هفته آینده چگونه خواهد بود.

به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در حال حاضر بازار سکه و طلا در کشور بیشتر تحت تأثیر قیمت ارز و نوسانات نرخ آن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها