أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۲۷۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از برخورد با ایرلاین ها و توزیع کنندگان متخلف پرفروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت:تعداد پروازهای اربعین افزایش یافت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، شهرام آدم نژاد با تاکید به تلاش حداکثری ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و مطلوب به زائران حسینی، علاوه بر امکان بازگشت با هواپیما، از باز بودن مرز مهران برای بازگشت خبر داد و گفت:طی تصمیمات متخذه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی مقرر شد به منظور تامین رفاه و آرامش زائرین اربعین حسینی، با برنامه ریزی انجام شده و تخصیص ناوگان برای بازگرداندن آنها، از سوم‌ تا دهم مهر ماه، روزانه ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن آنها در مرز مهران مستقر شوند. زائرین عزیز می توانند پس از ورود به کشور با تهیه بلیت اتوبوس به شهرهای خود بازگردند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضا، از روز گذشته تعداد هواپیماها جهت انتقال مسافران عزیز در مسیر شهرهای عراق فزایش یافت تا زائرانی که روادید خود را دریافت کرده اند بتوانند در تاریخ مدنظر خود بلیتشان را تهیه کنند.

آدم نژاد در خصوص برخی گزارشات فروش بلیت هواپیما بالاتر از نرخ مصوب ستاد اربعین گفت: شرکت های هواپیمایی و توزیع کنندگان متخلف که بلیت را به نرخ بالاتر از قیمت مصوب به فروش رسانده اند شناسایی شده و با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد. سیستم پایش و نظارت وزارت راه و شهرسازی به صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه ها مستقر است و هرگونه تخلف در ارائه خدمات با برخورد جدی همراه خواهد بود.

وی افزود: چندین موکب در مراکز اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه ها و همچنین مرز مهران دایر شده تا از زائرین گرامی به نحو احسن پذیرایی به عمل آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها