يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۳۰۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۰۶ مهر ۱۴۰۰
سخنگوی ناجا از بکارگیری بیش از ۷ هزار مأمور پلیس برای تامین امنیت و تسهیل در بازگشت زائران حسینی خبر داد و گفت: تاکنون هیچگونه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها نداشته‌ایم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران در موج بازگشت اظهار داشت: این توفیق نصیب خادمان مردم در نیروی انتظامی شده است که در موج بازگشت زائران عتبات عالیات به عنوان اولین سازمان به عاشقان ابا عبدالحسین(ع) خدمت رسانی کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه ها با تمام توان و امکانات موجود، برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبدأ پای کار بوده و پلیس با بکارگیری بیش از ۷ هزار نیرو و توسعه گیت های ورودی تلاش کرده زوار با امنیت خاطر و در آرامش به میهن اسلامی بازگردند.

سردار حاجیان با اشاره به خدمات دهی پلیس به زوار و تلاش برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات، خاطرنشان کرد: پلیس تمام ظرفیت و امکانات خود را در راستای خدمت به زائران به کار گرفته و این روند تا پایان بازگشت زوار ادامه دارد.

وی افزود: به لطف خداوند، هوشیاری و آمادگی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون هیچ گونه مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها نداشته ایم و روند بازگشت زائران نیز به خوبی در حال انجام است.

سخنگوی ناجا با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر لزوم تکریم زوار اربعین حسینی (ع)، گفت: با آغاز موج بازگشت انتظار می‌رود زوار با خدمتگزاران خودشان در نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها