امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۳۳۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۰ مهر ۱۴۰۰
نخستین گام برای ابلاغ نرخ نفت خام و بهای فرآورده‌های نفتی به عنوان مواد اولیه صنایع پالایشی با اطلاعیه اخیر وزارت نفت برداشته شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ولی الله جعفری رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار، با اشاره به افشای اطلاعات با اهمیت شرکت پالایش نفت تهران اظهار کرد: این نامه حاکی از ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خوراک و فرآورده‌های شرکت‌های پالایشی از سوی وزیر نفت است. در حقیقت، این دستورالعمل، نخستین گام به‌منظور اعلام نرخ نفت خام و فرآورده‌های نفتی به شرکت‌های پالایش نفت است.

جعفری بیان کرد: دستورالعمل مورد اشاره در نامه یاد شده، افشا نشده است. بنابراین، پیگیری‌های مقتضی در حال انجام است تا در صورت امکان، دستورالعمل قیمت‌گذاری خوراک دریافتی و فرآورده‌های نفتی نیز از سوی شرکت‌های پالایشی افشا شود.

به گفته او، پس از ابلاغ این دستورالعمل و اعلام نرخ نفت خام و فرآورده‌های نفتی از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرکت‌های پالایشی، می‌توانیم منتظر ارائه صورت‌های مالی و آثار آن بر سود و زیان شرکت‌های پالایشی باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها