کد خبر: ۴۹۳۴۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۱ مهر ۱۴۰۰
اگر قصد سفر هوایی به مشهد را دارید و میخواهید ارزان و اقتصادی سفر کنید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پایگاه 598: امروزه با استفاده از فناوری های پیشرفته و سرعت مناسب اینترنت، امکان خرید آنلاین بلیطبه راحتی وجود دارد. خرید بلیط هواپیما مشهد برای بعضی از افراد چندان به صرفه نیست وپیچیدگی های خاص خود را دارد. مشهد یکی از مسیرهای پر متقاضی پروازهای داخلی است.

اگر قصد سفر هوایی به مشهد را دارید و میخواهید ارزان و اقتصادی سفر کنید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ترفندهایی که خرید بلیط هواپیما مشهد را ارزان می کند

قیمت بلیط هواپیما مشهد

در بین تمامی انواع وسایل نقلیه، قیمت بلیط هواپیما از نرخ بالاتری برخوردار بوده و دارای نوسانات بیشتری است. در تعیین نرخ بلیط هواپیما عوامل زیادی تاثیرگذارند که هر کدام به نوبه خود می توانند نرخ نهایی بلیط را تغییر دهند. برخی از مهمترین این فاکتورها عبارتند از:

مسافت

هرچه مسافتی که با هواپیما طی می شود بیشتر باشد، قیمت بلیط نیز بیشتر می شود. بین مسافت و قیمت رابطه مستقیمی وجود دارد. بنابراین طبیعی است که قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد گرانتر از قیمت بلیط تهران اهواز باشد.

میزان تقاضا

قیمت بلیط مشهد تحت تاثیر میزان تقاضا می تواند افزایش یا کاهش یابد. معمولا در تعطیلات، زمانی که تقاضای رزرو بلیط هواپیما از طرف مسافران زیاد است، قیمت بلیط نیز افزایشی می شود. اما برعکس قضیه هم درست می باشد.

زمان خرید بلیطمشهد

به طورکلی پروازهایی که رفت آنها در صبح و برگشت آنها در شب باشد از قیمت کمتری برخوردار هستند علاوه بر این هرچه به زمان پرواز نزدیکتر می شویم، نرخ بلیط تحت تاثیر قرار گرفته و بسته به شرایط ممکن است افزایش یا کاهش یابد. معمولا نرخ بلیط لحظه آخری مشهد در مواقع خلوت سال کاهشی می باشند.

ترفندهایی که خرید بلیط هواپیما مشهد را ارزان می کند

سایر عوامل

به غیر از عوامل ذکر شده، قیمت سوخت هواپیما، میزان رقابت ایرلاین ها، نوع کلاس پروازی، نوع خدمات ارائه شده در تعیین این نرخ تاثیرگذار می باشند.اگر بخواهید هوشمندانه عمل کنید می توانید از عواملی که بر قیمت موثرند امتیاز گرفته و راه خرید بلیط ارزان هواپیما را پیدا کنید. بنابراین با به کار گرفتن راهکارهای زیر به راحتی می توان بلیط هواپیما را بسیار ارزانتر از دیگران خریداری کرد:

  • در زمان خلوت سفر کنید

همانگونه که ذکر شد زمان سفر یکی از عوامل تعیین کننده نرخ بلیط هواپیما می باشد.در مواقعی که مسیری برای سفر خلوت و کم متقاضی است، نرخ بلیط در آن بسیار ارزانتر از مواقع دیگر می باشد. حتی می توانید بلیط چارتر یا بلیط لحظه آخری را در این مواقع با قیمت پایین تری خریداری کنید.

به طور کلی در زمان بعد از تعطیلات رسمی و در هنگام امتحانات دانش آموزان قیمت بلیط مشهد کمتر از روزهای شلوغ سال مانند ایام نوروز است.

  • پرواز غیر مستقیم بخرید

اگر کمی در سایت های فروش بلیط هواپیما جستجو کنید به راحتی می توانید در یابید که پروازهای غیر مستقیمبه دلیل نداشتن طرفدار ارزانتر از پروازهای مستقیم هستند.

  • انتخاب ایرلاین های ارزانتر

معمولا قیمت بلیط هواپیما در ایرلاین های مشهور بالاتر از دیگر شرکت های هواپیمایی می باشند. برای این که هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کنید، بهتر است فکر ایرلاین های لوکس را از سر خود بیرون کرده و با شرکت های هواپیمایی کوچکتر پرواز کنید.

  • بلیط‌های لحظه آخری بخرید

به بلیط هایی که در لحظه های آخر مانده به پرواز به فروش می رسد، بلیط لحظه آخری گفته می شود. این بلیط ها به طور کلی دارای قیمت کمتری هستند به خصوص در زمان خلوت و کم متقاضی. بنابراین یکی از گزینه هابرای کاهش هزینه های سفر، خریدبلیط لحظه آخری مشهد است.

ترفندهایی که خرید بلیط هواپیما مشهد را ارزان می کند

  • ایرلاین های مختلف را بررسی کنید

برای به دست آوردن بهترین قیمت می توانید ایرلاین های مختلف را بررسی کرده و با توجه به شرایط یکسان قیمت ها را مقایسه کنید. در برخی از سایت ها که با ایرلاین های متعددی همکاری دارند می توانید به راحتی بلیط مشهد را ارزان تر تهیه کنید.تیک بان یکی از سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما می باشد که بهترین و ارزانترین بلیط هواپیمارا از ایرلاین های مختلف ارائه میدهد.

  • قیمت ها را در چند روز چک کنید

بهتر است برای به دست آوردن بلیط مناسب در طی یک بازه زمانی چند روزهقیمت ها را از سایت های مختلف بررسی کنید. ممکن است در طول یک ساعت خاص قیمت ها شکسته شود و یا بلیط لحظه آخری عرضه شود.

  • بلیط های تخفیف‌ دار بخرید

وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما و یا دفاتر مسافرتیدر بعضی روزهاتخفیفات ویژه ای را در نظر می گیرند که با عضویت در شبکه های اجتماعی می توانید از آنها مطلع شوید. در بازار شدیدا رقابتی گاهی امکان رزرو بلیط ارزان مشهد به راحتی وجود دارد.

  • از سایت های معتبر خرید کنید

یکی دیگر از ترفندهایخرید بلیط هواپیماارزان، مراجعه به سایت های معتبرو مجاز فروش بلیط است. در کشور ماتعداد زیادی از این نوع سایت ها وجود دارند که برخی از آنها با دارا بودن سابقه طولانی ودرخشان در رده بهترین ها هستند. علی بابا، مستر بلیط، تیک بان، قاصدک24 و فلایتیو از جملهسایت های معتبر فروش بلیط هواپیما می باشند که با خدمات رسانی هوشمند بهترین انتخاب ها را در اختیار مسافران و کاربران قرار می دهند.

اما اگر به دنبال ارزان ترین بلیط مشهد هستید، می توانید با مراجعه به سایت تیک بان آن را تهیه کنید و از سفر خود لذت ببرید. برای تجربه سفرهای ارزان و با کیفیت فقط کافیست به www.tikban.com مراجعه کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها