أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۴۰۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۱ مهر ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که پدرش را به قتل رسانده است، خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پور امینائی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در سطح شهر کرمان مأموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی بلافاصله در صحنه حضور یافتند و مشاهده کردند فردی حدوداً ۵۴ ساله توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.

وی گفت: بلافاصله با تشکیل اکیپ ویژه و انجام تحقیقات گسترده و تخصصی توسط مأموران کلانتری ۱۹ سرنخ هائی به دست آمد که در نهایت با توجه به شواهد، مستندات و هوشیاری مأموران مشخص شد فرد مقتول توسط فرزندش به قتل رسیده است.

سرهنگ امینائی بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۹ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان یک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان صالح و آینده ساز، افزود: بی شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد و لحظه‌ای درنگ نکرد تا در کنار تهذیب نفس و گرایش به اخلاق و دین، راه کمال و تقرب الی الله و صراط مستقیم در این گذر فراهم شود و از بروز اینگونه حوادث دلخراش و جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها