يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۴۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۸ مهر ۱۴۰۰
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در جاده‌ها در روزهای پایانی هفته خبر داد و از رانندگان درخواست کر که نسبت به سلامت برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگویی به اجرای عملیات عمرانی منجر به انسداد راه در آزادراه تهران_ شمال اشاره و اظهار داشت: عملیات عمرانی که در این آزادراه شروع شده بود به مدت ۶ روز دیگر تمدید شده و این معبر تا تاریخ سوم آبان ماه مسدود خواهد بود.

وی گفت: هموطنان عزیز می‌توانند از جاده کرج_ چالوس، جاده هراز یا فیروزکوه تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین_ کرج و کرج _ تهران و همچنین محور شهریار به تهران و جنوب به شمال محور کرج_ چالوس در محدوده تونل شماره پنج خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش بینی سازمان هواشناسی اشاره و اظهار داشت: از روز پنج شنبه این هفته با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، بارش برف و باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، البرز و بارش باران در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان پیش‌بینی شده است.

 وی گفت: بر این اساس با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی شرایط مناسبی در پایان هفته برای مسافرت در جاده های کشور به خصوص جاده های شمالی وجود ندارد.

سرهنگ شیرانی به هموطنانی که قصد سفر ضروری دارند توصیه کرد که مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر گرفته و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند.

 وی گفت: اطمینان از سالم بودن برف پاک‌کن و سیستم گرمایشی قبل از سفر در این شرایط ضروری است. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها