يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۵۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۹ مهر ۱۴۰۰
باشگاه نیوکاسل از هواداران خود خواست از پوشیدن لباس سنتی عربس خودداری کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی میل، اتحادیه فوتبال انگلیس با واگذاری باشگاه نیوکاسل به یک کنسرسیوم سعودی موافقت کرد و قرارداد به امضا رسید.

خیلی از هواداران نیوکاسل با خوشحالی از این اتفاق به پوشیدن لباس عربی روی آوردند و حتی با این لباس وارد ورزشگاه شدند که نوعی تضاد فرهنگی بود. در همین راستا باشگاه نیوکاسل از هواداران خود خواست به منظور جلوگیری از این اتفاق، هواداران دیگر لباس عربی را به تن نکنند و این اتفاق ممنوع شده است.

در اولین بازی نیوکاسل تحت مالکیت سعودی‌ها اعتراض‌هایی در اطراف سنت جیمز پارک صورت گرفت.

اعتراض به قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی  روز یک‌شنبه در نزدیکی سنت جیمز پارک برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها