أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۷۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۱ آبان ۱۴۰۰
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: اراضی در نظر گرفته شده در طرح مسکن حمایتی غالبا در بافت شهری است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طی دو سال ۴ میلیون و سالانه ۲ میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود، گفت: ۶ راهبرد برای طرح جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده است که اولین راهبرد آن ساخت و ساز فعلی مسکن است که متوسط بین ۳۲۰ تا ۳۵۰ هزار واحد مسکونی در طول سال می‌شود که دولت در اولین گام قصد دارد، ساخت این واحدها را حفظ کند و ارتقا دهد.

او با بیان اینکه تحریک ساخت و ساز و تقاضا در محلات بافت‌های فرسوده از دیگر برنامه‌های ما در این بخش است، گفت: سالانه بیش از ۱۴۴ هزار هکتار بافت فرسوده مصوب در کشور داریم که مسائل ویژه‌ای از جمله ناپایداری در محلات را دارد که دولت در گام دوم قصد دارد از طریق نوسازی این محلات را نوسازی کند.

محمود زاده اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی برای دهک‌های اول و سوم به دلیل مشکلات مالی که این دهک‌ها دارند، جزو اولین برنامه‌های این دولت است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها