يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۴۸۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۳ آبان ۱۴۰۰
گروه معدودی از منافقین با حضور در غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت قصد اخلال در فعالیت ناشران ایرانی را داشتند که با حضور پلیس این امر خنثی شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، در هفتادوسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت دوباره و همانند هرسال تعدادی از اعضای گروهک‌ منافقین  قصد اخلال در امر فعالیت ناشران ایرانی را داشتند از این رو به غرفه ملی ایران آمدند، اما پلیس نمایشگاه مقابل آنها ایستاد.

بر اساس این گزارش، در آخرین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت، تعداد انگشت‌شماری از مزدوران، دقایقی کوتاه مقابل غرفه ایران تجمع کرده و در پی جلب توجه و همراهی دیگر افراد حاضر در نمایشگاه بودند، اما این امر با هوشیاری اعضای غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران، حضور فوری مسئولین نمایشگاه کتاب فرانکفورت و پلیس آلمان خنثی و تجمع کنندگان به بیرون از نمایشگاه منتقل شدند.

منافقین هر سال به امید دریافت مزایای اقامتی و مالی با حضور در غرفه ایران و سردادن شعار و به همراه داشتن تصاویر از این ماجرا تصویربرداری کرده و پس از آن خدماتی دریافت می‌کنند، امسال نیز همین اتفاق رخ داد، اما با توجه به مجازی بودن بخشی از نمایشگاه تنها ۴ نفر از این گروه فریب خورده در غرفه ایران حاضر شدند، ولی بلافاصله پلیس آنها را متفرق کرد.

هرساله مسؤولان ایرانی طی مکاتباتی از دغدغه ناشران ایرانی برای مسؤولان نمایشگاه فرانکفورت سخن گفته و از آنان مطالباتی در راستای امنیت غرفه ملی ایران داشته‌اند.

در غرفه جمهوری اسلامی ایران ۵۰ قرار ملاقات با ناشران، آژانس‌های ادبی و اتحادیه‌های کشورهای کانادا، استرالیا، امارات، چین، مجارستان، آلمان، اوکراین، انگلستان، کلمبیا، ترکیه، فرانسه، لبنان، روسیه، ایتالیا و اسپانیا توسط نمایندگان صنعت نشر ایران در غرفه جمهوری اسلامی ایران، طی پنج روز حضور در نمایشگاه پیش بینی شده بود. تهیه کاتالوگ و بروشور معرفی خانه کتاب و ادبیات ایران، نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاه مجازی کتاب تهران و طرح گرنت نیز دیگر برنامه‌های غرفه ملی کشورمان بود.

در ادامه فیلم مربوط به حضور این عناصر فریب خورده را ببینید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها