أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۴۹۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۴ آبان ۱۴۰۰
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: استفاده از کارت هوشمند سوخت موقتاً دچار مشکل شده است اما افراد می‌توانند فعلا از بنزین آزاد استفاده کنند.

به گزارش پایگاه 598، علی فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با تایید اختلال در سامانه کارت هوشمند سوخت، اظهارداشت: با وجود این مشکل، امکان دریافت بنزین آزاد از جایگاه‌های سوخت وجود دارد.

وی با بیان اینکه استفاده از کارت سوخت دچار وقفه موقتی شده است، افزود: شرکت پخش، سامانه کارت سوخت را از مدار خارج کرده اما مشکلی هم برای سهمیه سوخت دارندگان کارت هوشمند ایجاد نخواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: در حال حاضر جلسه‌ای با حضور کارشناسان و مسئولان وزارت نفت در حال برگزاری است و این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها