يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۰۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۵ آبان ۱۴۰۰
باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که مارکو وراتی تا یک ماه دیگر نمی تواند تیم را همراهی کند اما سرخیو راموس به زودی به تمرین تیم اضافه می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، مارکو وراتی که در دیدار برابر مارسی مصدوم شد تا یک ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند. باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که آسیب دیدگی وراتی جدی است و این بازیکن در ۵ بازی آینده تیم نمی تواند به میدان برود.

باشگاه پاری سن ژرمن درباره آسیب دیدگی کیلیان ام باپه هم توضیح داد و اعلام کرد که در دو روز پیش رو وضعیت نهایی او اعلام می شود.

اما سرانجام این باشگاه درباره سرخیو راموس یک خبر امیدوار کننده را اعلام و تاکید کرد که این بازیکن هفته آینده به تمرین تیم اضافه خواهد شد.

سرخیو راموس که در تابستان از رئال مادرید به پاری سن ژرمن پیوست تاکنون نتوانسته برای این تیم به میدان برود و همین اعتراض های زیادی را به دنبال داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها