أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۱۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۰۶ آبان ۱۴۰۰
واکنش تند مدیرعامل فجر به حواشی اخیر؛
مدیرعامل باشگاه فجر شهیدسپاسی شیراز نسبت به شایعات و شائبه‌های چندروز اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، رسول فلاح در خصوص شرایط تیم فجر شهید سپاسی شیراز پس از دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و مشکل خاصی ندارد. لیگ تازه شروع شده و تیم تا بخواهد شکل بگیرد به زمان نیاز است. دو باختی که ما داشتیم به خاطر اشتباهات داوری بود. در بازی با نساجی گل آفساید خوردیم. در بازی با گل‌گهر هم اوتی به نفع ما شد که داور آن را نگرفت و همان توپ آمد و وارد دروازه ما شد.

وی افزود: ضمن اینکه ما در دقیقه 91 مقابل تیم گل‌گهر گل خوردیم. به شکلی نبوده که بگوییم تیم ما ضعیف بوده است. تیم‌هایی مانند نساجی و گل‌گهر ترکیب لیگ برتری خودشان را حفظ و با جذب بازیکنان جدید آن را ترمیم کردند اما ما شاکله لیگ یکی تیم‌مان را حفظ کردیم و حدود 10 بازیکن جدید اضافه کردیم. به زمان نیاز داریم اما مطمئناً فجرسپاسی یکی از پدیده‌های لیگ می‌شود و معتقدم می‌تواند در میان 6 تیم اول جدول قرار بگیرد. 

سربازها کارت بازی داشتند اما مشکل اداری به وجود آمد

مدیرعامل باشگاه فجر شهیدسپاسی در خصوص گلایه‌های سرمربی تیم پس از بازی مقابل گل‌گهر به خاطر در اختیار نداشتن 3-2 بازیکن و اینکه به نظر می‌رسد اختلافی بین کادر فنی و مدیریت باشگاه به وجود آمده، گفت: این اتفاق، یک مسئله اداری بود. کارت بازیکنان مربوط به سازمان لیگ نبود. برای بسیاری این سوتفاهم به وجود آمده که کارت بازی آنها صادر نشده اما آنها کارت بازی داشتند. بازیکنی که قرارداد می‌بندد به نوعی سرباز می‌شود. به همین خاطر کارت او باید از آزاد به سربازی تغییر کند که مراحلی دارد.

وی در توضیح روند اداری صدور مجوز بازیکنان سرباز عنوان کرد: سازمان مربوطه به عنوان مثال سپاه یا ارتش به ستاد نیروهای کل مسلح نامه‌نگاری می‌کند. نیروهای مسلح هم به فدراسیون نامه می‌زند و کارت بازیکن تمدید می‌شود. این بازیکنان روز یکم آبان سرباز شدند و ما سوم بازی داشتیم اما روز دوم آبان همه جا تعطیل بود. روال کار سامانه‌ای که در نیروهای مسلح ثبت می‌شود اینطور نیست که بگوییم از 20-10 روز قبل باید انجام می‌شد. روزی که فرد سرباز می‌شود اسمش را نیروهای مسلح رد می‌کند. از بدشانسی، بازی ما روز بعد از تعطیلات برگزار می‌شد. هفت دقیقه بعد از بازی هم مجوز آنها صادر شده بود اما به هر حال چون یک ساعت قبل باید لیست را تحویل می‌دادیم این سه بازیکن کارت‌شان تمدید نشده بود.

فلاح تصریح کرد: کسی قصوری نداشته و مسئله‌ای نبود. ضمن اینکه بقیه بازیکنان ما نیز کیفیت خوبی دارند و دیدید که مقابل گل‌گهر عملکرد خوبی داشتند. گلایه‌های کلانتری به حق بوده و من هم اگر جای سرمربی بودم ناراحت می‌شدم چون سه بازیکن مؤثر خودش را در اختیار نداشت. این سوتفاهمی بوده که رفع شده، مشکل خاصی نیست که بخواهند به آن دامن بزنند و حاشیه‌سازی کنند. اجازه حاشیه‌سازی به کسی نمی‌دهیم. متأسفانه عده‌ای شیطنت و یک مورد کوچک را بزرگ می‌کنند. در همه شهرها هم این افراد هستند. توصیه می‌کنم کمی از خدا بترسند. مشکلات اداری را نباید تبدیل به حاشیه کنند. 

وی در مورد تعامل با علی اصغر کلانتری اظهار داشت: اگر مدیرعاملی با سرمربی تیم تعامل نداشته باشد باید فاتحه آن باشگاه را خواند. ما تمام خواسته‌های سرمربی را تامین کردیم. بازیکنان جدید با نظر او جذب شدند و تیم با نظارت خودش بسته شد. هر نوع امکانات و شرایطی که خواسته سرمربی و کادرفنی بود را برای تیم فراهم کردیم. کوتاهی نکردیم و از هر نظر سعی کردیم بهترین شرایط را در اردوهای پیش فصل و همچنین بازی‌های لیگ داشته باشیم. حتی مسیرهای کوتاه را هم با هواپیما می‌رویم. ضمن اینکه قرار است تا چند روز آینده نیز 20درصد به حساب اعضای تیم واریز کنیم.

فلاح گفت: این حرف ها وشایعات در تخیلات و افکار پوسیده و فرسوده آدم‌هایی است که دست‌شان از فوتبال کوتاه شده و به دنبال حاشیه‌سازی هستند. بیکار هستند و برای دیگران حاشیه درست می‌کنند. آنها باید دست از این کارهایشان بردارند و اجازه بدهند تیمی که تازه به لیگ برتر آمده با سرمربی و کادرفنی خوبش به کارش ادامه بدهد.

وامانده‌هابه جان این فوتبال افتاده‌اند

مدیرعامل باشگاه فجر شهیدسپاسی در مورد اینکه گفته می‌شود پیش از بازی با گل‌گهر درگیری لفظی بین سرمربی و سرپرست تیم به وجود آمده، عنوان کرد: این‌طور نیست. پیش از بازی و زمانی که جوانی به کلانتری اعلام می‌کند تعدادی از بازیکنان مجوزشان صادر نشده با هم صحبت می‌کردند. فردی این صحبت‌ها را شنیده و من نام او را خبرنگار نمی‌گذارم. خبرنگارها انسان‌های بسیار شریفی هستند. این افراد منتظر فرصت هستند تا از کاه کوه بسازند.

وی افزود: هیچ اختلافی وجود ندارد. باشگاه ما باشگاه منضبطی است. از من تا سایر پرسنل باشگاه و کادر فنی و بازیکنان تیم، هیچکس به خودش این حق را نمی‌دهد که برای تیم حاشیه درست کند. جوانی سرپرست با تجربه و خوبی است و چندین سال در باشگاه خدمت کرده، کلانتری هم سرمربی تیم است. با هم گفت‌وگویی داشتند و به هر حال این مسائل در تمام باشگاه‌ها و بین همه اعضای تیم‌ها پیش می‌آید. نباید آن را بزرگ کنیم. آنهایی که می‌خواهند در این میان سفره‌ای پهن کنند و به نان و نوایی برسند کور خوانده‌اند. من خیلی محکم پشت‌ سر کادر فنی و بازیکنان هستم و هیچ شائبه‌ای وجود ندارد. متأسفم برای وامانده‌هایی که در این فوتبال، رسانه‌ها و در این شهر مانند انگل به جان این فوتبال افتاده‌اند. آنها باید به خودشان بیایند وانشاالله عبرت بگیرند.

فلاح در مورد اینکه آیا فجرسپاسی از سوی مسئولان شهری و استانی حمایت می‌شود، گفت: تا الان هیچ حمایت و کمکی نه از طریق شورای شهر و نه از مسئولان استانی شده است. هرچه هست مجموعه خودمان است. سردار بوعلی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و جلو برویم. تیمی بعد از هشت سال به لیگ برتر آمده و باید برای خوشحالی مردم اهمیت قائل شوند. باید همه ارکان این شهر کمک کنند و دست به دست هم بدهند. متأسفانه علاوه براینکه کمک نمی‌شود، عده‌ای نشسته‌اند و الان که تنها دو هفته از لیگ گذشته است شروع به حاشیه‌سازی و خیال‌بافی می‌کنند. کادر فنی ما محکم به کارش ادامه می‌دهد. از خدا می‌خواهم کسانی که به دنبال این مسائل هستند و کمک نمی‌کنند را هدایت کند.

از سازمان لیگ بپرسید در ورزشگاه تایید شده چرا تیرک جوش می‌دهند؟

وی در مورد اینکه ورزشگاه حافظیه شیراز تا روز بازی با گل‌گهر هم آماده برگزاری مسابقه نبود و یک ساعت قبل از بازی تیرک‌های دروازه را جوش می‌دادند، عنوان کرد: شما خودتان حدیث مفصل بخوانید از این مجمل! نمی‌دانم چرا این شرایط به وجود آمد. باید از خود مسئولان ورزشگاه حافظیه بپرسید. از سازمان لیگ بپرسید در ورزشگاهی که تأیید شده چطور روز مسابقه تیرک دروازه را جوش می‌دهند؟! ما آنقدر گرفتاری و مشکلات داریم که نمی‌دانیم چه کار کنیم. شهر به این بزرگی و زیبایی نباید ساختار و بستر مناسبی برای این تیم فراهم کند؟ سه سال و نیم تیمی دست من است. در این چند سال با انواع مشکلات جنگیدیم.

فلاح گفت: نمونه‌اش همین ماجرای سرباز‌ها که در این سال‌ها وجود داشته، تا الان هم که با شما صحبت می‌کنم هنوز حل نشده است. من از مسئولین نیروهای مسلح، از فرمانده کل سپاه سردار سلامی که همیشه پشتیبان جوانان، ورزش و مملکت ما بوده و چهره‌ای بسیار فرهنگی است، می‌خواهم برای همیشه این موضوع تمام شود تا مسائل این‌چنینی پیش نیاید که افراد سودجو و منفعت‌طلب بخواهند مشکل درست کنند. از لحاظ مسائل درون‌سازمانی مشکلی نداریم فقط بحث سربازها است که در این چند سال هم وجود داشته است. از لحاظ بیرونی هم هیچ حمایتی که نمی‌شود به کنار، حاشیه‌ هم برای‌مان درست می‌کنند.

وی افزود: باورشان نمی‌شد تیم به لیگ برتر بیاید. حالا که آمده وظیفه دارند کار کنند. حقوق می‌گیرید و قبول مسئولیت کرده‌اید که برای مردم کار کنید. چگونه است بعداز هشت سال که تیم شهر به لیگ برتر آمده اما ورزشگاه ندارد؟ شهر به این بزرگی نباید ورزشگاه داشته باشد؟ حرف هم که بزنیم موضع‌گیری می‌کنند. گماشته دارند تا برای ما حاشیه‌سازی کنند اما اگر می‌خواستم از این حاشیه‌ها بترسم که وارد فوتبال نمی‌شدم. در این سه سال وظیفه‌مان را انجام داده‌ایم. نه پولی از باشگاه می‌گیرم و نه پاداشی؛ من وظیفه دارم برای مردم این شهر کار کنم. این تیم به لطف خدا و با حمایت مجموعه به لیگ برتر آمده است.

زالو صفتان کور خوانده‌اند، شتر در خواب بیند پنبه دانه!

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی عنوان کرد: هرکس بهتر از من می‌تواند کار کند بیاید و جای من را بگیرد. من زندگی‌ام و آبرویم را گذاشته‌ام. تیمی که در آستانه سقوط به لیگ دو بود را به من سپردند. آن را در لیگ یک حفظ کردم و حالا هم در لیگ برتر است. در این سه چهار سال پولی که از بیرون آوردیم، از خیرین، از سپاه و جاهای دیگر، در کل این سه سالی که تیمداری کردیم 20میلیارد نشده است. اگر جنایت و بدی کردیم بگویند. تشکر نمی‌کنید حداقل چوب لای چرخ ما نگذارید. برای چه رسانه‌ای که نمی‌ارزد و آدم‌هایی که ماهیتشان مشخص است برای تیم ما حاشیه درست می‌کنند؟ شب ها دور هم می‌نشینید پیج و گروه درست می‌کنید تا بین سرمربی و مدیرعامل باشگاهی که تازه به لیگ برتر آمده تفرقه بیندازید. ماهیت شما برای همه مردم مشخص است. از این کارها دست بردارید. البته شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، به زودی به این افراد اشاره می‌کنم. 

فلاح گفت: آنهایی که به این فوتبال چسبیده‌اند و الان جایگاهی ندارند بدانند؛ مطمئنا با لطف خدا و حمایت هواداران و مردم شریف، فجرسپاسی با همین سرمربی، کادرفنی و بازیکنانش جایگاه بسیار خوبی به دست می آورد. من هم حمایت همه جانبه‌ای هم از سرمربی و کادرفنی دارم. همه ما در حال تلاش هستیم. کورخوانده‌اند که بخواهند بین ما تفرقه بیندازند. من عضو کوچکی از این مجموعه هستم. خداوند دست من را گرفت و تیم را به لیگ برتر آوردم. این اتفاق به آن‌ها برخورده، من ادعای مدیر بودن ندارم.

وی تصریح کرد: ادعای خادم بودن به این مردم و مملکت دارم. به تیمی خدمت می‌کنم که مزین به نام شهید بزرگوار حاج مجید سپاسی است. به این مساله افتخار می‌کنم. زالو صفتانی که در کنفرانس خبری مربی را عصبی می‌کنند و می‌خواهند با یک عکس برای تیم حاشیه درست کنند کور خوانده‌اند. این تیم به راه خودش محکم ادامه می‌دهد. در این سه چهار سال هرکاری کردند چوب لای چرخ ما بگذارند نتوانستند. به لطف خدا این تیم در قله‌های رفیع فوتبال ایران به کار خودش ادامه می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها