يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۳۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۰ آبان ۱۴۰۰
الکساندر لاکازت بعد از اتمام قرارداد با آرسنال راهی تیم دیگری می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تلگراف، آرسنال قرارداد لاکازت را تمدید نخواهد کرد و این مهاجم باید به دنبال تیم جدیدی باشد. او می‌خواهد در لالیگا بازی کند و با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کند.

لاکازت پس از ماه‌ها عدم اطلاع از آینده‌اش و ترک نکردن در تابستان، در پایان فصل آرسنال را ترک خواهد کرد. قرارداد این مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد.

تمدید قرارداد وجود نخواهد داشت و مایکل آرتتا قبلا گفته بود که با لاکازت متفاوت رفتار نمی‌کند و این مهاجم هم اکنون به دنبال مقصد جدیدی است.

به گزارش دیلی تلگراف، این فوتبالیست می‌خواهد در لالیگا بازی کند و زیر نظر سیمئونه بازی کند. چند ماه پیش، اتلتیکو به جذب او نزدیک بود.

لاکازت می‌خواهد در کنار گریزمان بازی کند و اتلتیکو معتقد است که می‌تواند برای او به نتیجه برسد، اما تیم اسپانیایی منتظر است ببیند او از نظر دستمزد چقدر می‌خواهد.

در این فصل، او تاکنون در هشت بازی سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل به ثمر رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها