أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۴۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۱ آبان ۱۴۰۰
کریستیانو رونالدو در صورت گلزنی مقابل آتالانتا به رکورد سرمربی نروژی خود خواهد رسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و آتالانتا امشب و در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که شیاطین سرخ امیدوارند با توجه به حضور کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله خود که در شرایط خوبی قرار دارد بتوانند رقیب ایتالیایی را شکست دهند و شرایط صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را بهبود بخشند.

در مسابقه امشب، کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد که از زمان پیوستنش به شیاطین سرخ تفاوت خود را با سایر بازیکنان این تیم نشان داده است، در صورت گلزنی مقابل آتالانتا می‌تواند به رکورد تعداد گل‌های سولشر، سرمربی کنونی تیم خود دست یابد.

سولشر نروژی از سال ۱۹۹۶ الی ۲۰۰۷ عضوی از تیم منچستریونایتد بوده و در مجموع در تمام رقابت‌ها ۱۲۶ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است. حالا رونالدوی ۱۲۵ گله می‌تواند با گلزنی در مسابقه امشب به رکورد سرمربی کنونی خود در منچستریونایتد برسد و به تنهایی شانزدهمین گلزن برتر تاریخ شیاطین سرخ شود.

وین رونی با ۲۵۳ گل برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد در تاریخ این تیم است.

تیم‌های فوتبال آتالانتا و منچستریونایتد امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها