أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۵۸۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۸ آبان ۱۴۰۰
نارضایتی از کیفیت مسکن مهر؛
وزیر راه و شهرسازی ضمن انتقاد از کیفیت مسکن مهر ساخته شده در برخی از استان ها اعلام کرد که آقایان مجرد و خانم های بالای ۳۵ سال و سرپرست خانوار می توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند اما برای آقایان در زمان تحویل شرط تاهل وجود دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، رستم قاسمی در همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات اظهار کرد: متاسفانه در حوزه ساخت و ساز کیفیت خوبی نداریم که ناشی از چند عامل از نظارت تا آموزش، ساخت، مواد و مصالح و غیره است اما در وزارت راه و شهرسازی به دنبال ارتقا کیفتیت ساخت و ساز در حوزه مسکن و حوزه حمل و نقل جاده ای و ریلی هستیم.

وی افزود: در سفر اخیری که به سمنان داشتم اصلا از کیفیت مسکن مهر رضایت نداشتم چرا که با وجود گذشت حدود ۶ سال این مسکن های ساخته شده نیاز به استحکام بخشی و مقاوم سازی دارد البته بخشی از مسکن مهر توسط تعاونی ها ساخته شده که متاسفانه نظارتی روی آن ها نبوده اما ما موظفیم آن را اصلاح کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به باقی ماندن ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تاکید کرد: مسلما همه مسکن های مهر تاکنون تحویل نشده را تکمیل خواهیم کرد و در هر سفر استانی که می رویم در این باره تصمیم می گیریم.

آخرین جزئیات طرح جهش مسکن و شرایط ثبت نام مجردها

قاسمی درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و شرایط ثبت نام اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن فرصت خوبی در اختیار کسانی که صاحب خانه نیستند قرارداده است و در این طرح از همان ابتدا ایجاد بانک زمین را آغاز کردیم و امروز بانک زمین در ۹۰۰ شهر کشور در قالب یک سامانه تشکیل شده و مشخص است که جانمایی و کاربری آن زمین چگونه است و تا یک ماه آینده بانک زمین برای همه ۴ میلیون مسکنی که تعهد دادیم در همه شهرها تشکیل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها