يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۵۹۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۱۹ آبان ۱۴۰۰
کمالوند گفت فوتبالم را تمام می‌کند؛
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم فوق العاده خوبی داریم و اطمینان دارم امسال بهترین رتبه نفت آبادان در لیگ برتر را کسب می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محمد طیبی درباره برتری دو بر صفر صنعت‌نفت آبادان مقابل نساجی در هفته چهارم لیگ برتر پس از شکست این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر که پس از سه باخت توانستیم با زحمات بازیکنان و کادرفنی نتیجه خوبی را کسب کنیم. به تازگی به صنعت‌نفت بازگشتم اما یکی از دلایل نتیجه نگرفتنش در دیدارهای قبلی دیر بسته شدن تیم و کرونا گرفتن علیرضا منصوریان بود. غیبت وی خیلی روی روند نتیجه‌گیری تیم تاثیر گذاشت.

وی درمورد پنج دیدار سخت صنعت نفت در هفته‌های آتی توضیح داد: صنعت نفت را تیم خیلی خوبی می‌بینم و اطمینان دارم امسال بهترین سال تیم ما می‌شود. در لیگ برتر دیدار آسان وجود ندارد و اول و آخر باید مقابل همه تیم‌ها بازی کنیم. نفت آبادان رقیبی سرسخت برای هر حریفی است و می‌تواند بهترین رتبه و بیشترین امتیاز را به دست آورد. 

مدافع تیم صنعت نفت درباره مشکلات مالی این باشگاه توضیح داد: به تازگی به صنعت‌نفت بازگشتم و درست نیست درباره مسائل مالی صحبت کنم‌ اما در نیم فصل اول سال گذشته این تیم جزو سه تیم برتر جدول بود و اگر به موقع به تیم پول تزریق می‌کردند، جایگاه‌مان در پایان فصل بین پنج تیم برتر جدول می‌شد.

طیبی با اشاره به حضور علیرضا منصوریان در نفت آبادان عنوان کرد: وی مربی فنی و کاربلدی است. در دیدار با نساجی ثابت شد حضورش روی نیمکت تا چه اندازه تاثیر گذار است. منصوریان از لحاظ روحی و روانی و فنی واقعا به صنعت‌نفت کمک می‌کند. وی و کادرفنی اش به حدی روحیه بازیکن را بالا می‌برند که فوتبالیست از شاگردی کردن آنها لذت می‌برد.

وی درخصوص اینکه آیا صنعت نفت می‌تواند امسال رتبه ای تک رقمی در جدول لیگ برتر به دست آورد، گفت: شک نکنید که جایگاه ما امسال خیلی خوب خواهد شد مگر اینکه مثل سال گذشته در زمان مناسب بودجه به تیم تزریق نشود. شک نکنید اگر به نفت آبادان رسیدگی کنند، امسال بهترین رتبه تیم را به دست می‌آوریم. 

مدافع سابق نفت مسجد سلیمان درمورد دلیل جدایی‌اش از این تیم و بازگشت به صنعت نفت، پاسخ داد: در پایان فصل گذشته شرایط مدیریتی صنعت‌نفت مشخص نبود و قرارداد یک ساله من هم با این باشگاه تمام شد. پس از تماس نگرفتن با من برای ادامه همکاری مجبور شدم از نفت آبادان جدا شوم زیرا نمی‌توانستم منتظر مانده و ببینم چه زمانی تماس می‌گیرند تا بگویند مرا می‌خواهند یا نمی‌خواهند.

طیبی تصریح کرد: با رفتن به نفت مسجد سلیمان حسن نیت خود را به مردم این شهر نشان دادم اما می‌خواهم بگویم دلیل جدایی من از این تیم رفتارهای فراز کمالوند بود. همزمان با حضور نفت مسجد سلیمان در هتل آزادی برای برگزاری اردوی پیش فصل، پدیده مشهد و ۳-۲ تیم دیگر هم در این هتل حضور داشتند‌. روزی پس از بازگشت من به هتل گفتند بین کمالوند با مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان درگیری لفظی به وجود آمده است. نیم ساعت پس از این اتفاق به لابی آمدم و زمانی که مشغول بازگشت به اتاق خود بودم، رضا مهاجری را دیدم. وی مربی من در تراکتور بود و خیلی برای همدیگر احترام قائل هستیم.

وی اضافه کرد: به رسم ادب و احترام دقایقی در لابی هتل با مهاجری خوش و بش و احوالپرسی کردم‌ اما در ادامه دیدم کمالوند پیامی برای مدیران باشگاه فرستاده و گفته است امسال فوتبال محمد طیبی را تمام می‌کنم. حتی خودش یک هفته بعد این پیام را به من نشان داد. اگر مردم خوب مسجد سلیمان جای من بودند با این شرایط می‌توانستند کارشان را ادامه بدهند و انگیزه‌ای برای فوتبال بازی کردن داشتند؟ کمالوند گفت طیبی در لیست مازاد تیم نفت مسجد سلیمان است. حدود ۱۱ سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و تاکنون شنیده‌اید که بگویند من حاشیه ای داشتم؟ 

مدافع خوزستانی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: دلیل جدایی من از نفت مسجد سلیمان همین مسائل بود. از مردم خوب این شهر می‌خواهم مرا قضاوت نکنند. متاسفانه برخی خیلی به من در فضای مجازی فحاشی کرده و بد و بیراه می‌گویند. یک عده گفته‌اند بازیکن پولکی هستم‌. باور کنید قراردادم با صنعت بالا نیست اما به این موضوع کاری ندارم و از بازگشت به آبادان بسیار خوشحالم زیرا واقعا طرفداران و باشگاه صنعت نفت را دوست دارم. آنها همیشه به من احترام گذاشته اند و همه تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار می‌گیرم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها