يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۰۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۰ آبان ۱۴۰۰
رئیس جمهور:
رئیس جمهور در نشست مجمع نمایندگان سه استان گفت: به جای افزایش اعتبارات که افزایش تورم و افزایش فشار بر مردم را به دنبال دارد، کاهش تورم در دستورکار ماست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز مجمع نمایندگان استان‌های قم، سمنان و اصفهان با رئیس جمهور گفت: در این دیدار رئیسی عنوان کرد که تلاش‌های بسیاری از خارج از کشور صورت می‌گیرد تا ما نتوانیم شرایط اقتصادی‌مان را بهبود ببخشیم، اما با وجود همه این تلاش‌ها فروش نفت و فرآورده‌های نفتی ما و وصول پول آن رو به بهبود است.

وی افزود: رئیس جمهور گفت که آمریکایی‌ها امروز دچار استیصال شده‌اند و پیام‌هایی را با واسطه افراد مختلف و یا طرق دیگر به ما می‌دهند و این پیام‌ها و سیگنال‌های آنها نشان‌دهنده این است که به اهدافشان از تحریم‌ها نرسیده‌اند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیسی در بحث آب نیز عنوان کرد که رسیدگی به موضوع آب و فرونشست زمین در اولویت کار مرکز بررسی‌های استراژیک ریاست جمهوری قرار دارد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در مورد مشکل آب زاینده رود نیز، رئیس جمهور دستور تشکیل کمیته رسیدگی به این موضوع را داد و بنا شد تا وزیر نیرو فردا جمعه برای رسیدگی به این موضوع به اصفهان سفر کند.

وی افزود: بنده در این جلسه در مورد حقوق‌های نجومی و اختلاف شدید بین حقوق‌های پرداختی مطالبی را مطرح کردم که رئیس جمهور در پاسخ گفت که جلوگیری از پرداخت‌های نجومی به طور جد در دستورکار ماست و پرداخت عادلانه و افزایش حقوق به صورت پلکانی در دستورکار دولت قرار دارد تا کسانی که کمترین حقوق را می‌گیرند بیشترین افزایش و کسانی که بیشترین حقوق را می‌گیرند کمترین افزایش را داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیسی از مجلس خواست که جلوی هزینه‌ها را بگیرد و گفت که در بحث اعتبارات به جای افزایش اعتبارات و بالا رفتن تورم، کاهش تورم در دستورکار ما در دولت قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها