يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۶۲۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۴ آبان ۱۴۰۰
شب تلخ CR۷؛
رونالدو پس از باخت به شدت ناراحتی خود را نشان داد و به سرمربی پرتغال اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی پرتغال در حالی که تنها به یک امتیاز نیاز داشت مقابل صربستان در لحظات پایانی شکست خورد تا برای صعود به جام جهانی در پلی‌آف مبارزه کند.

پس از باخت رونالدو به شدت ناراحتی خود را نشان داد و حتی به سرمربی تیم یعنی «فرناندو سانتوس» اعتراض کرد. 

فوق ستاره پرتغالی برای اولین بار در دوران بازیگری خود در انتخابی جام جهانی حتی یک شوت هم نتوانست به سمت دروازه حریف شلیک کند. 

پرتغال با قرار گرفتن در رده دوم باید در پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا برای صعود مبارزه کند. مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 روز 5 آذر در زوریخ سوئیس انجام می‌شود. 10 تیم رده دوم به همراه دو تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا، 12 تیم این مرحله را تشکیل می‌دهند. دیدارهای دور نیمه‌نهایی پلی‌آف روزهای 4 و 5 فروردین 1401 و دیدارهای نهایی روزهای هشتم و نهم این ماه برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها