أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۶۵۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۳۰ آبان ۱۴۰۰
آیین اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی استان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان در تالار امام رضا(ع) این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم: اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی استان به میزبانی اداره کل روز شنبه با حضور علی اصغر دادخواه مدیرکل، داود علیمحمدی مدیردرمان و جمعی از قاریان قرآن استان برگزار شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در این آیین اختتامیه گفت: فعالان قرآنی پس از تایید معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر می‌توانند تحت پوشش حمایت‌های بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

دادخواه افزود: بر اساس دستورالعمل مدون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴ گروه از فعالان قرآنی با عناوین تبلیغ و ترویج قرآن، آموزش قرآن، پژوهش‌های قرآنی و فعالیت‌های هنری قرآنی با رعایت شرایط و اولویت‌های عمومی از قبیل مدارک تحصیلی، رتبه، آثار خاص و ... مشمول بیمه فعالان قرآنی می‌شوند.

وی در خصوص شرایط ونحوه بیمه فعالان قرآنی توضیح داد: کلیه معرفی‌شدگان می‌توانند بر اساس سه نرخ: ۱۲%، ۱۴% و ۱۸% تحت پوشش حمایت‌های تامین اجتماعی قرار گرفته و درآمد مبنای پرداخت حق بیمه را با رعایت ضوابط و شرایط مقرر بین حداقل و حداکثر دستمزد انتخاب کنند.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان در آبان ماه جاری تصریح کرد: در ‌راستای‌گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی و با ‌عنایت به فرمایشات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان‌الله‌علیه)‌ و با تأسی از بیانات مؤکد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)‌ مبنی بر ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در‌بین آحاد ‌جامعه اسلامی، بیست و سومین دوره مسابقات قرآن‌کریم، ویژه کارکنان تأمین‌اجتماعی قم در آبان ماه برگزار گردید

دادخواه ادامه داد: بر اساس برنامه عملیاتی سازمان سالانه 54 برنامه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی برای مخاطبان تامین اجتماعی قم در چهار حوزه کارفرمایان، بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارکنان برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقات و هزینه اعتبارات در مسیر قرآن و اهل بیت علیهم السلام را نوعی ادای دین به ساحت مقدس قرآن خواند و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی با محوریت قرآن و اهل بیت در تامین اجتماعی قم در حال برنامه ریزی و اجرایی شدن می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم نیز در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان سازمان تصریح کرد: ما هر چه داریم از برکت قرآن و اهل بیت است.

دکتر داود علیمحمدی افزود: هرچه قدر فرهنگ قرآنی در بین کارکنان نهادینه شود، مشکلات مختلف که گریبانگیر جوامع بشری است ریشه کن خواهد شد.

در این مراسم استاد علی علیزاده قاری برجسته بین المللی و عبدالعظیم رشید الماسی از قاریان مطرح کشوری به تلاوت مجلسی آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

در ادامه از رتبه‌های برتر قرآنی با اهدا جوایز قدردانی بعمل آمد.

بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی قم از تاریخ ۲۴ الی 26 آبان ماه با دو گروه داوری، یک گروه داوری خواهر و یک گروه داوری برادر در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها