أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۶۵۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۳۰ آبان ۱۴۰۰
کیهان نوشت: دو فیلم از لحظه ورود محمد نوری‌زاد به منزلش پس از آزادی از زندان منتشر شده؛ فیلمی واقعی و فیلمی کارگردانی شده و البته مضحک!

به گزارش پایگاه 598، کیهان نوشت: محمد نوری‌زاد، محکوم امنیتی چند روز پیش از زندان آزاد و به منزل بازگشت. در فیلم اول، او در حالی که عصا به ‌دست دارد و چند جای پیشانی‌اش هم قرمز رنگ است، درب منزل را می‌بندد و رو به دوربین می‌گوید: «سلام عزیزانم... من به‌پای همسرم و مادرم افتادم و به آنها سپاس گفتم... من به‌پای شما مردم خوب هم افتاده‌ام. اصلاً من و دیگر زندانیان سیاسی چیزی برای خودمان و خانواده‌مان نمی‌خواهیم ما هرچه می‌خواهیم برای مردم و سرزمینمان می‌خواهیم... به من گفتند تو آزادی در حالی که من در اعتصاب غذا بودم و....»

دو روز از این نمایش مضحک نوری‌زاد نگذشته بود که روز گذشته فیلم دیگری از لحظه بازگشت وی به خانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در این ویدئوی کوتاه که گویا به صورت خصوصی برای خانواده ضبط شده است، محمد نوری‌زاد با همان لباس اما بدون عصا و البته قبراق و سرحال وارد منزل می‌شود و نزدیکانش را در آغوش می‌گیرد!

فیلم دوم که روز گذشته در فضای مجازی منتشر و دست‌به‌دست می‌شد، عمق دغل‌بازی اپوزیسیون برای جلب ترحم و فریب افکار عمومی را نشان می‌داد؛ ویدئویی که تأسف و خشم بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دلیل این دغل‌بازی برانگیخت و برخی آن را تلاش برای براندازی با‌ گریم سس گوجه فرنگی نامیدند.

 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها