أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۶۶۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۳۰ آبان ۱۴۰۰
جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی آمریکا و نزدیکانش، در میان ترس فزاینده دموکرات‌ها از بازگشت جمهوری‌خواهان به قدرت در انتخابات آتی و برای رفع ابهامات پیرامون نامزدی بایدن در این انتخابات، اطمینان دادند که او در انتخابات ۲۰۲۴، شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا: جو بایدن، رئیس جمهوری فعلی آمریکا و نزدیکانش، در میان ترس فزاینده دموکرات‌ها از بازگشت جمهوری‌خواهان به قدرت در انتخابات آتی و برای رفع ابهامات پیرامون نامزدی بایدن در این انتخابات، اطمینان دادند که او در انتخابات ۲۰۲۴، شرکت خواهد کرد.

به نقل از وبسایت روزنامه واشنگتن پست، این تلاش‌ها پس از آن صورت می‌گیرد که نگرانی جامعه وسیع‌تر دموکرات، به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است؛ نگرانی‌ای که در پی یک دوره شش ماه به وجود آمده است که در آن، ‌با افزایش نگرانی‌ها در مورد تورم، نزاع داخلی دموکرات‌ها در واشنگتن و اقدامات متزلزل بهداشت عمومی برای پشت سر گذاشتن همه‌گیری کرونا، میزان محبوبیت ملی بایدن، با بیش از ۱۲ درصد کاهش شدید، به کمتر از ۴۳ درصد رسیده است.

هدف این پیغام از سوی بایدن و هم‌پیمانانش، تا حدودی از بین بردن این فرضیه در میان بسیاری از دموکرات‌ها بود که بایدن ۷۹ ساله، با توجه به سن رو به افزایش و محبوبیت رو به زوالش، به همان یک دوره ریاست جمهوری بسنده کرده و این مسند را به معاون خود، کامالا هریس و دیگر امیدهای انتخابات ۲۰۲۴ واگذار کند.

"کریس داد"، سناتور سابق آمریکایی و از دوستان جو بایدن، گفت: تنها چیزی که از او شنیده‌ام، این است که می‌خواهد مجددا نامزد شود و من از این موضوع خیلی خوشحال هستم.

اد رندل، فرماندار سابق پنسیلوانیا نیز که در برنامه جمع‌آوری کمک‌های مالی در ماه جاری میلادی شرکت کرده بود، گفت: چیزی که او در انظار عمومی می‌گوید، چیزی است که واقعا به آن باور دارد؛ تفاوتی میان این دو نیست. اگر بایدن فکر کند که از نظر جسمی یا احساسی، نمی‌تواند از عهده ریاست‌جمهوری بر بیاید، این کار را نخواهد کرد.

با این حال، مصاحبه‌ها با ۲۸ تن از مقامات و استراتژیست‌های دموکرات که نخواستند نامشان فاش شود، نشان می‌دهد که این اطمینان‌ها از سوی بایدن و نزدیکانش، نتوانسته بحث‌های داخلی این حزب را مبنی بر اینکه آیا بار دیگر، نام بایدن بر رای‌های انتخاباتی نوشته خواهد شد یا نه، متوقف کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها