يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۷۲۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۱ آذر ۱۴۰۰
عبدالله روا، مجری برنامه «ویدئو چک»، درباره شوخی با ابراهیم رئیسی می‌گوید: «ما با ریاست‌جمهوری در دوره‌های مختلف شوخی کرده‌ایم و فقط آقای رئیسی نیست. دیگران تعجب می‌کنند ما چطور این کار را انجام می‌دهیم اما می‌دانیم تا کجا باید پیش برویم.»

به گزارش پایگاه 598، فرهیختگان نوشت: عبدالله روا، مجری برنامه «ویدئو چک»، درباره شوخی با ابراهیم رئیسی می‌گوید: «ما با ریاست‌جمهوری در دوره‌های مختلف شوخی کرده‌ایم و فقط آقای رئیسی نیست. دیگران تعجب می‌کنند ما چطور این کار را انجام می‌دهیم اما می‌دانیم تا کجا باید پیش برویم.»

ترفند مجری تلویزیون برای شوخی با رئیسی

عبدالله روا درباره شوخی‌هایی که در برنامه «ویدئو چک» با مسوولان کشور از جمله رئیس‌جمهورها می‌کند، توضیح می‌دهد:

- برای ما مهم نیست که کسی از ما شاکی بشود یا نشود.

- شاکی قانونی و پیغامی زیاد داریم و یکی از آدرس‌هایی که من در برنامه تاکسی اینترنتی‌ام ستاره‌دار کرده‌ام، آدرس دادسرای رسانه است و البته یک‌بار هم در موضوع شوخی با سردار آزمون جریمه نقدی شدیم.

- ما سعی کردیم با همکاری و مقداری شجاعت و درک متقابل از قواعد پخش، روی لبه تیغ حرکت کنیم و نکته‌ای را بگوییم.

- ما حتی با ریاست‌جمهوری هم در دوره‌های مختلف شوخی کرده‌ایم و همین هفته با آقای رئیسی شوخی کردیم که دیگران تعجب می‌کنند ما چطور این کار را انجام می‌دهیم اما می‌دانیم تا کجا باید پیش برویم.

- دیگر دست‌مان آمده که چه چیزهایی بگوییم که حذف نشود و این طی تجربه به وجود آمده است و آدم متوجه خط‌قرمزها می‌شود اما این موضوع یک آفتی هم دارد و آن این است که آدم ترسوتر از آن‌که باید، می‌شود.‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها