أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۹۷۳۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۳ آذر ۱۴۰۰
سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان پس از حادثه با مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در استان نیمروز افغانستان اعلام کرد که حادثه مدیریت شد و تلاش می کنیم از وقوع چنین حوادثی در آینده جلوگیری کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خراسان، «عبدالقهار بلخی» در توئیتی نوشت: مشکلات مرزی با ایران در شهرستان «کنگ» استان نیمروز با مداخله مسئولان مرزی پایان یافت و تلاش می کنیم در آینده دیگر چنین حادثه ای رخ ندهد. در همین راستا «ذبیح ا... مجاهد» سخنگوی دولت طالبان نیز در توئیتی نوشته است که حادثه در استان نیمروز براساس سوء تفاهم رخ داده بود و با تفاهم دو طرف وضعیت کنترل شد و مسئولان طالبان برای جلوگیری از چنین رویدادهایی دستورات لازم را صادر کرده اند. همچنین گفتنی است که حسن کاظمی قمی نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان و سرکنسول پیشین کشورمان در این کشور، درباره درگیری روزهای گذشته در مرزهای شرقی کشورمان گفت: «با کابل تماس گرفته شد تا جلوی تیراندازی‌ها گرفته و موضوع حل شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها