أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۸۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۳ آذر ۱۴۰۰
با حضور سردار سلیمانی؛
آیین رونمایی از مجموعه کتاب های «خودسازی و کادرسازی در مسیر گام دوم انقلاب» صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری بسیج، آیین رونمایی از مجموعه کتاب های «خودسازی و کادرسازی در مسیر گام دوم انقلاب» صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

برگزاری این آئین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و حجت‌الاسلام رضایی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین همراه بود.

حجت‌الاسلام رضایی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: یکی از اهدافی که بسیج برای خودش مشخص کرده است، رشد و ارتقا بسیجیانی است که در مجموعه بسیج فعالیت می کنند.

وی افزود: این رشد و ارتقا خصوصا در حوزه ی مبانی اعتقادی و مهارت های مورد نیاز افراد در صحنه مورد نظر است.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این رشد و ارتقا از طریق یک شبکه تربیتی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: برای انجام این امر عناصری تحت عنوان مربی، سر مربی و استادیار در پهنای کشور سازماندهی شده اند.

حجت‌الاسلام رضایی اضافه کرد: این شبکه و مربی های عزیز نیاز به یک سری محتوا دارند که هم خودشان را تقویت کنند و هم این تعالیم را در تعامل با بسیجیان پیاده سازی کنند.

مجموعه کتاب های «خودسازی و کادرسازی در مسیر گام دوم انقلاب» رونمایی شد

وی ادامه داد: تولید این کتاب ها به جهت غنای محتوایی و توانمند سازی این شبکه تربیتی است. این دو جلد کتابی که به صورت مکتوب منتشر می شوند، محصول کار شورای محتوایی صالحین است.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین از انتشار دو جلد کتاب الکترونیکی مبانی خود سازی و کادر سازی به صورت همزمان خبر داد و گفت: در این کتاب ها بررسی شده است که پایه های خود سازی و کادر سازی چه مسائلی هستند.

حجت‌الاسلام رضایی محتوای کتاب های خود سازی و کادر سازی را دائر بر ساختن هشت الی ده میلیون جوان مومن انقلابی پای کار دانست و افزود: این کتاب به ویژگی های این جوان های مومن، انقلابی پای کار و ولایتمدار پرداخته است و سعی کرده تا هدف اعتلای بسیج را تئوریزه کند تا عزیزانمان نسبت به ابعاد این کار مطلع شوند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها