أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۷۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۳ آذر ۱۴۰۰
رئیس جنبش «حماس» در خارج از فلسطین:
رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» در خارج از فلسطین در سخنانی گفت: ما لحظه به لحظه به شکست رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شویم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج از فلسطین سخنانی را در خصوص شکست قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین در این زمینه گفت: مقاومت بارها توطئه صهیونیست‌ها برای از بین بردن مسأله فلسطین را نقش بر آب کرده است. ما لحظه به لحظه به شکست رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شویم.

این مقام فلسطینی در ادامه نیز تأکید کرد: اشغالگران صهیونیست علیرغم برتری نظامی و مادی، در تحقق اهداف خود ناکام مانده اند. آنها تاکنون موفق نشده اند در منطقه برای خود ثبات ایجاد کنند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین یادآور شد: اختلافات داخلی در فلسطین یکی از چالش ها و معضلاتی است که جنبش مقاومت اسلامی حماس با آن دست و پنجه نرم می کند. ما برای تحقق آشتی ملی تلاش می کنیم.

مشعل چندی پیش نیز در سخنانی گفته بود: توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با موضع یکپارچه عربی در قبال مسئله فلسطین تناقض دارد. هرگونه عادی‌سازی روابط و صلح با دشمن صهیونیستی تحت هر بهانه‌ای اشتباهی بزرگ و خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

وی افزود: کشورهای عادی‌کننده روابط با رژیم صهیونیستی که وارد مسیر سازش با این رژیم شده‌اند، هیچ دستاوردی از این توافقنامه‌ها کسب نکردند، بلکه برعکس طرف صهیونیستی بر خلاف این توافقات گام برداشته است.

مشعل افزود: ما به ملت‌های منطقه و جهان به ویژه ملت‌های اسلامی و عربی با توجه به جایگاه والای قدس و فلسطین در قلب‌های آنان، اطمینان داریم. بازگشت به میز مذاکرات با دشمن برای بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین بیشتر شبیه دنبال سراب رفتن است.

این مقام فلسطینی گفت: اجلاس‌های صلح نتیجه‌ای جز شکست نداشته است و تشکیلات خودگردان از آن دستاوردی کسب نکرده است. عموم فلسطینیان را به وحدت و یکپارچگی برای مقابله با اشغالگران صهیونیست جهت بیرون راندن آنان از این سرزمین دعوت می‌کنیم.

رئیس حماس در خارج از فلسطین تصریح کرد: تمامی ابزارها و راهکارها برای ملت فلسطین جهت بازپس‌گیری حقوق سلب شده خود از جمله مقاومت مردمی و مقاومت مسلحانه مشروع است. وی افزود: حمایت از اشغالگران علیه ملت فلسطین، خیانت به فلسطین و امت است. ملت فلسطین صد سال است که مقاومت می‌کند و در نهایت پیروز خواهد شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها