أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۸۳۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۱ دی ۱۴۰۰
مدافع تیم چلسی قصد دارد به حضورش در تیم لندنی ادامه دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی میل، سزار آزپیلیکوئتا مدافع چلسی قصد جدایی از این تیم را ندارد. با وجود علاقه بارسلونا به این بازیکن، این مدافع اسپانیایی همچنان سرسختانه قصد دارد تا در تیم لندنی بماند.  

قرارداد سزار آزپیلیکوئتا در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و این همان چیزی است که بارسلونا می‌خواست از آن استفاده کند. کاتالان‌ها علاقه‌مند به جذب این مدافع ۳۲ ساله به عنوان بازیکن آزاد هستند اما خود آزپیلیکوئتا قصد تمدید قراردادش را دارد.

این مدافع که در فصل جاری لیگ برتر ۱۲ بازی انجام داده است، انتظار دارد قراردادی بیش از ۱ ساله با تیم قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا امضا کند.

سزار آسپلیکوئتا درباره شرایط بحرانی تیمش گفت‌: ما چلسی هستیم و یک باشگاه بزرگ محسوب می‌شویم. وقتی شکست بخوریم انگار به بحران نزدیک شده‌ایم. طبیعی است که اگر دو شکست پی در پی داشته باشیم شرایط بدتر می‌شود ولی مطمئن باشید ما باز خواهیم گشت. 

 چلسی مدافع عنوان قهرمانی چند هفته‌ای است که وارد بحران شده و نتایج ضعیفی کسب می‌کند و همین باعث شده است تا این تیم از صدر جدول رده بندی لیگ برتر فاصله بگیرد و جای خود را به منچسترسیتی و لیورپول بدهد.

چلسی امشب چهارشنبه باید در جام اتحادیه انگلیس به دیدار برنتفورد برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها