يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۵۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۷ دی ۱۴۰۰
رسانه روسیه از تصمیم غافلگیرکننده ستاره ایرانی زنیت بعد از اخبار متعدد در نقل و انتقالات خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سایت «eurostavka» روسیه خبر داد سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت تصمیم گرفت تا در زمستان، زنیت سن پترزبورگ را ترک نکند.

این مهاجم ملی پوش ایرانی قصد دارد تا پایان قراردادش در زنیت بماند و در تابستان پیش رو با فراغ بال تمام پیشنهادات را بررسی کند و بهترین انتخاب را برای آینده اش داشته باشد.

این خبر درحالیست که پیش از این رسانه های فرانسه از توافق آزمون با لیون برای امضای قرارداد 4 و نیم ساله در زمستان خبر دادند.

البته سنگ اندازی های متعدد زنیت نیز می تواند دلیل این تصمیم غافلگیرکننده آزمون باشد. زنیتی ها تابستان گذشته حاضر به فروش این بازیکن نشدند و اکنون نیز مبلغ پیشنهادی لیون برای خرید سردار را نپذیرفتند.

به نظر می رسد آزمون می خواهد تا پایان قرارداد در زنیت بماند تا مبلغی به جیب سران باشگاه زنیت نرود. سردار می تواند تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود و به هر تیمی برود.

منبع: خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها