يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۸۷۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۹ دی ۱۴۰۰
مهاجم فرانسوی بارسلونا در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد داشت به توافقات اولیه دست پیدا نکرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، قرارداد عثمان دمبله با آبی اناری ها تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید. بارسلونا برای جذب این مهاجم فرانسوی ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کرد بدون آنکه کارایی داشته باشد.

سران آبی اناری ها دوست ندارند که این بازیکن را مجانی از دست دهند و از طرف دیگر هم ژاوی خواستار تمدید قرارداد او شده است.

روزنامه اسپورت اعلام کرد که جلسه اخیر مدیران باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه دمبله و خود این بازیکن اصلا نتیجه خوبی به دنبال نداشته است و دو طرف جلسه را با نارضایتی ترک کردند.

طبق اعلام این روزنامه اسپانیایی با این شرایط احتمال ماندن دمبله در بارسلونا بسیار  کم شده است.

روزنامه الموندو هم نوشت که مدیر برنامه های دمبله برای تمدید قرارداد خواستار حقوق ۴۰ میلیون یورویی به اضافه ۲۰ میلیون پاداش شده است که باشگاه قاطعانه این درخواست را رد کرده است.

این بازیکن فرانسوی مشتریان زیادی دارد و بعید به نظر می رسد که با این شرایط در تیم بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها