أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۸۷۶۳
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۰۹ دی ۱۴۰۰
بر اساس اعلام رسانه‌ها حضور ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو برابر بنفیکا نامشخص است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پورتوی پرتغال که مهدی طارمی را در اختیار دارد، ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر پرتغال میزبان بنفیکا خواهد بود.

در حالی که انتظار می‌رفت در این دیدار مهدی طارمی یک بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و به طلسم دو ماه گل‌نزدن پایان دهد؛ اما رسانه‌ها از جمله خبرگزاری رویترز و نیوز ۲۴ فرانسه گزارش می‌دهند که وضعیت مهدی طارمی برای این دیدار هم نامشخص است.

بر اساس اعلام این رسانه‌ها دیدار دو تیم در شرایطی برگزار خواهد شد که سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، اوانیلسون و لوئیس دیاز را که روز چهارشنبه تست کووید-۱۹ آن‌ها مثبت اعلام شد نیز در اختیار نخواهد داشت. حضور پپه و مهدی طارمی هنوز مشخص نیست.

پورتو در ۱۵ بازی پیشین خود هیچ شکستی نداشته است و با ۴۱ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد. بنفیکا هم با ۳۷ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه سوم جای گرفته است.

این دو تیم هفته گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام اتحادیه رودرروی هم قرار گرفتند که پورتو با نتیجه ۳ بر صفر بنفیکا را شکست داد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد و به این ترتیب این دیدار می‌تواند برای تیم سوم جدول دیداری انتقامی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها