کد خبر: ۴۹۹۰۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۴ دی ۱۴۰۰
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت‌های بسیار بیرحمانه داعش که بدتر از مغول‌ها بودند ادامه داد: داعش فقط در پایگاه هوایی ۱۷۰۰ جوان عراقی را سر بریدند که هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598 به نقل از تسنیم، سردار سعید فرجیان‌زاده در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت ایام سوگواری فاطمیه اظهار داشت: شهید سلیمانی در امتداد همین راه به شهادت رسید.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه درخصوص اهمیت جایگاه شهید سلیمانی ادامه داد: حاج قاسم به‌دنبال تحقق مکتب امام و رهبر بود.

وی همچنان با بیان اینکه آن شهید بحق قهرمان ملت ایران نام گرفت عنوان کرد: ارزشهای مردم در او تجلی پیدا کرده بود و تمام فداکاری‌ها و مهربانی‌های مردم در شهید سلیمانی محقق شده بود و مزد صدق و اخلاص او تشییع میلیونی او درد ایران و عراق بود.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به مسئولیت خود در مراسم تشییع پیکر شهید در تهران گفت: بنده که مسئولیت بخشی از مراسم را داشتم پیش‌بینی 2میلیون نفر را داشتم اما 5میلیون اقشار مختلف مردم حضور پیدا کردند.

این فرمانده سپاه خاطرنشان کرد که حضور افراد در کرمان به‌قدری زیاد بود که صداوسیمای این استان از کرمانی‌ها می‌خواست فعلاً حضور پیدا نکنند تا فضا برای کسانی که از دیگر نقاط کشور و حتی خارج از کشور آمده بودند باقی باشد.

سردار فرجیان‌زاده با یادآوری اینکه حاج قاسم قهرمان جهان اسلام است ادامه داد: او به مسلمانان عزت بخشید که در مردم جهان، کشورهای اروپایی و مسلمان عشق او وجود دارد.

وی با اشاره به شکست کشورهای بزرگ اسلامی در جنگ 6روزه از رژیم اسرائیل در گذشته بیان کرد: وقتی این شهید عزیز کنار حزب‌الله لبنان و حماس قرار گرفت منجر به پیروزی رزمندگان مقاومت در برابر ششمین ارتش جهان شد.

فرجیان‌زاده گفت: وقتی سوریه توسط داعش اشغال شد و برخی تردید رفتن به سوریه را داشتند او با شجاعت به میدان رفت تا علاوه بر دفاع از حریم ائمه اطهار علیهم السلام باعث شود به‌جای مبارزه با این جنایتکاران در کرمانشاه و همدان، در دمشق آنها را نابود کند.

وی ادامه داد: داعشی‌ها با جنایت‌های بسیار بیرحمانه‌ای که مرتکب شدند بدتر از مغول‌ها بودند، داعشی‌ها فقط در پایگاه هوایی 1700 جوان عراقی را سر بریدند که هرگز فراموش نخواهد شد و رشادت‌های سردار سلیمانی و سردار همدانی با تشکیل بسیج مردمی ورق را برگرداندند و این در صورتی بود که 85 درصد سوریه تحت اشغال داعش بود.

این مقام مسئول با ابراز اینکه شهید سلیمانی در سال 1393 براساس اطلاعات دقیق می‌دانست هدف بعدی عراق است و اطلاعات آن را به دولت عراق ارائه داد اما آنها نتوانستند مدیریت کنند مطرح کرد: با یورش داعش در خرداد 94 سردار شهید با ایجاد قرارگاه دفاعی در حرمین امامین عسکرین با آموزش طرح‌های دفاعی به عراقی‌ها جلوی نفوذ بیشتر داعش را گرفت و مانع تخریب حرم اهل‌بیت علیهم السلام شد.

فرجیان‌زاده با اشاره به جانفشانی‌های شاگردان حاج قاسم در یمن گفت: مردم این کشور فقیر با رهنمون‌های شهید سلیمانی افتخار می‌آفرینند و این‌گونه مقاومت می‌کنند و فرمایشات رهبری را حتی بیشتر از ما پیگیری می‌کنند و به خاطر می‌سپارند.

همرزم سردار سلیمانی او را شخصیتی جامع دانست و اضافه کرد: او بزرگترین مدال خود را سرباز ولایت بودن می‌دانست و ایشان مالک اشتر رهبر و ابوالفضل نظام بود.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی ابراز کرد: در سیل خوزستان و شیطنت گروه خلق عرب در مخدوش نمون اذهان مردم آن منطقه حاج قاسم با حضور و کمک خالصانه و صادقانه به مردم خود به امدادرسانی مشغول شد و با صحبت با آنها به تبیین نظام پرداخت و مردم را آگاه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها