أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۹ دی ۱۴۰۰
دیدار الوکره و الریان که به دلیل حمله قلبی عثمان کولیبالی متوقف شده بود، از همان دقیقه دوباره از سر گرفته می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته فوتبال قطر و جامعه فوتبال شاهد اتفاقات تلخی بود. عثمان کولیبالی بازیکن الوکره در دقیقه 42 دیدار برابر الریان دچار حمله قلبی شد و به همین دلیل بازی نیمه تمام ماند. این دیدار با تک گل شجاع خلیل زاده به سود هم تیمی های او در جریان بود.

 

وخامت حال کولیبالی سبب شد تا بازیکنان دو تیم و داور مسابقه به توافق برسند که این دیدار نیمه کاره رها شود. پس از انتقال کولیبالی به بیمارستان، مشخص شد که حال عمومی وی خوب بوده و این بازیکن توانست از یک خطر بزرگ که جانش را تهدید کرد، نجات پیدا کند.

 

با این حال، ابهاماتی درخصوص تعیین تکلیف این دیدار پیش آمده بود که اکنون روزنامه الوطن قطر خبر داده است که قرار است این بازی از همان دقیقه ای که متوقف شده، از سر گرفته شود.

راننده‌ی اسنپ شو و از مسیر باشگاه درآمد داشته باش!

راننده‌ی اسنپ شو و از مسیر باشگاه درآمد داشته باش!

 

الوطن نوشته است: طبق ماده 89 بند 2 (ب) اگر مسابقه ای به دلایل فورس ماژور متوقف شود و بعد از گذشت 30 دقیقه باز هم امکان برگزاری آن دیدار فراهم نباشد، مسابقه ذکر شده دو روز بعد و از همان جایی که متوقف شده است، تکرار می شود. 

 

بدین ترتیب برتری یک بر صفر الریان مقابل الوکره با گل شجاع خلیل زاده همچنان پابرجاست و این دیدار با اعلام زمان دقیق برگزاری توسط مسئولین لیگ ستارگان قطر، از دقیقه 42 دوباره از سر گرفته می شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها