أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۲۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۹ دی ۱۴۰۰
- کارشناس سازمان هواشناسی از ورود ۲ سامانه بارشی به کشور طی فردا (دوشنبه) و روز پنجشنبه خبر داد و گفت: بارش‌ها در نیمه غربی کشور از فردا شب آغاز می‌شود و با ورود مجدد سامانه بارشی دوم، از روز پنجشنبه تا شنبه در اکثر نقاط کشور بارندگی خواهیم داشت.

 

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری ایرنا: امین حسین نقشینه» امروز (یکشنبه) درباره وضعیت جوی کشور افزود: امروز و فردا بیشتر مناطق کشور جوی پایدار را خواهد داشت و در شهرهای صنعتی و پرتردد انتظار انباشت غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر فردا با ورود سامانه بارشی به نواحی غرب و شمال غرب، افزایش ابر و به‌تدریج بارش برف و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

به گفته وی، این شرایط تا پیش از ظهر سه‌شنبه در این نواحی و بخش‌هایی از جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی تداوم خواهد داشت.

نقشینه ادامه‌داد: روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب کشور، روی ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، روز پنجشنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر برای سواحل این دریا بارش باران و وزش باد خواهیم داشت. دریای خزر امروز و پنجشنبه مواج و متلاطم است.

وی خاطرنشان‌کرد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و غبار آلود خواهد بود . بیشینه دمای تهران امروز ۱۱ و فردا ۱۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها