أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۸۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۹ دی ۱۴۰۰

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598؛ بانک ایران زمین در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، موفق به دریافت تندیس این مراسم شد.

تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران در دستان بانک ایران زمین

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بستر ساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده گردیده است.

حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه نمایند.

این واقعیت که کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی می‌باشد نه تنها برای مدیران نهادینه شده بلکه حضور در فرایند جایزه ملی مدیریت مالی ایران و ارتقاء حوزه مالی سازمان به سطح معیارهای این جایزه به عنوان یک آرمان برای اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل گردیده است.

در همین راستا دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، روز سه شنبه ۲۸ دی سال ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن اجلاس سران، برگزار شد که در این مراسم مجید رضی زاده معاون مالی و پشتیبانی بانک به عنوان نماینده این بانک تندیس بلورین دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه طرح ریزی گردیده است.

سطح تندیس نیز نیز برای تفکیک دقیق‌تر سطح سازمان‌های برنده تندیس به سه سطح تندیس بلورین، تندیس سیمین و تندیس زرین و همچنین سطح تقدیرنامه به سه سطح سه ستاره، دو ستاره و یک ستاره تقسیم شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها