کد خبر: ۵۰۱۵۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
مسی سطح کیفی ما را بالا برده است؛
سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی برابر رئال مادرید به ستایش از شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دیدار حساس برابر رئال مادرید به پیروزی دست پیدا کرد.

دراین بازی که در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در پارک دو پرانس برگزار شد تیم پاریسی توانست با تک گلی که ام باپه به ثمر رساند پیروز از زمین خارج شود.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: من بسیار خوشحال هستم که توانستیم در این بازی بزرگ به پیروزی دست پیدا کنیم. نمایش تیم ما خاص و قابل توجه بود. باید بگویم که بهتر از رئال مادرید بازی کردیم و با شایستگی توانستیم به پیروزی دست پیداکنیم.

او ادامه داد: بازیکنان پاری سن ژرمن سطح کیفی بالای خود را به نمایش گذاشتند و اجازه ندادیم که رئال زیاد صاحب موقعیت شود. هنوز بازی برگشت باقی مانده است اما این پیروزی گامی بزرگ بود. بازی برگشت باقی مانده است وقطعا ما در این بازی هم کار آسانی نخواهیم داشت اما قطعا با این نتیجه با روحیه بهتری پای به میدان خواهیم گذاشت.

پوچتینو درباره این سوال که آیا بازی خوب پاری سن ژرمن باعث شد تا رئال عقب نشیند یا اینکه تاکتیک آنچلوتی بود، گفت: بهتر است که این سوال را از آنچلوتی بپرسید. او بهتر می تواند در این زمینه صحبت کند. آنچلوتی اعلام کرد که با وجود شکست امیدوار است. حق با او است. همه مربیان امید را دارند چرا که در غیراین صورت کار برایشان سخت می شود. باید به رئال مادرید احترام گذاشت. قطعا بازی برگشت هم متفاوت خواهد بود.

او درباره ام باپه هم گفت: من پیش از این گفتم که ام باپه باوجود سن کم بسیار پخته و باتجربه عمل می کند. او از بهترین های جهان است. خوشحالم که امشب هم توانایی خود را نشان داد.سخت است کلماتی را در توصیف این بازیکن پیدا کنم.

پوچتینو در پایان درباره مسی و پنالتی که از دست داد، گفت: این اتفاق برای هر بازیکنی رخ می دهد. باید اعتراف کرد که وجود مسی سطح کیفی ما را بالا برده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها