يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۹۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران،۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه 598، براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز (دوم اسفند ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۶۰۰ تومان رسید. قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱.۸۸۹  دلار (یک هزار و۸۸۹  دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۷۳ هزار تومان معامله می‌شود.

نام محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید   ۱۱.۶۸۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۱.۶۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۶.۶۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۶۳۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۳۰۰.۰۰۰
اونس جهانی  یک هزار و ۸۸۹ دلار و ۴۳
سنت 
طلای ۱۸ عیار ۱.۱۷۳.۸۰۰
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها