کد خبر: ۵۰۲۲۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
پس از تاسیس لیگ فوتبال توسط رییس فدراسیون و محدود شدن ظرفیت هر استان ما دو راه داشتیم. یکی این که در تهران بازی کنیم و قهرمان تهران شویم تا به عنوان سهمیه تهران به لیگ یک برویم یا این که به لیگ سه برویم و قهرمان شویم و به لیگ یک برسیم. آن انتخاب که استقلال به لیگ سه برود، انتخاب من بود چون راحت‌تر و سریع‌تر بود.

به گزارش پایگاه 598، کاظم اولیایی مدیر عامل پیشین استقلال در بخشی از گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با حضور استقلال در لیگ دسته سوم فوتبال که در زمان مدیریت او صورت گرفت گفت: در آن زمان آقای نوآموز رییس فدراسیون فوتبال لیگ را راه انداختند.چون اغلب تیم‌های تهرانی ظرفیت حضور در لیگ را داشتند به همین دلیل قانونی وضع شد که به هر استان سهمیه‌ای اختصاص داده شود. به تهران دو سهمیه داده شد و لیگ به لیگ یک، دو و سه تقسیم شد. برای لیگ یک و سه به تهران سهمیه دادند اما برای لیگ دو سهمیه‌ای به تهران تعلق نگرفت.

اولیایی ادامه داد: مسابقات در دو گروه برگزار شد که قهرمانان آن به لیگ یک می‌رفتند. ما در آن سال از قهرمانی آسیا برگشته بودیم و دست به جوان‌گرایی زده بودیم. برای‌مان مهم نبود کجای جدول باشیم. در آن جدولی که بازی کردیم، سوم شدیم. تصمیم بر آن شد که تیم‌هایی که اول هستند به لیگ یک بروند، پس ما به لیگ یک نرفتیم.

وی در توضیح تصمیم رفتن استقلال به دسته سوم فوتبال گفت: ما دو راه داشتیم. یکی این که در تهران بازی کنیم و قهرمان تهران شویم تا به عنوان سهمیه تهران به لیگ یک برویم یا این که به لیگ سه برویم و قهرمان شویم و به لیگ یک برسیم. آن انتخاب که به لیگ سه برویم، انتخاب من بود چون راحت‌تر و سریع‌تر بود. آن زمان ما با حضور در لیگ سه با سه ماه بازی به لیگ یک رسیدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها