أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۳۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۷۶ نفر در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در کنکور 1401 خبر داد و گفت: بیشترین آمار ثبت‌نام مختص گروه آزمایشی علوم تجربی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون سراسری ۱۴۰۱ در روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسیده است و در این آزمون یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۷۶ نفر در ۵ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در این آزمون در ۴ مرحله ۱۰تا ۱۷ بهمن ماه ، ۱۷تا ۲۰ بهمن ماه ، اول تا ۴ اسفندماه و ۴ تا ۶ اسفند ماه انجام شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام یک میلیون و ۳۶۸ هزار و ۸۰۶ داوطلبان در کنکور سال ۱۴۰۰ از افزایش حدود ۱۰ درصدی ثبت‌نام داوطلبان کنکور امسال نسبت به سال قبل خبر داد.
به گفته کریمیان بیشترین آمار ثبت نام مختص گروه آزمایشی علوم تجربی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها