يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۸۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
باشگاه پرسپولیس پاداش بردهای اخیر بازیکنان تیم را پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان واریز کرد.

به گزارش پایگاه 598، باشگاه پرسپولیس پاداش بردهای فصل جاری سرخپوشان پایتخت را با بازیکنان و اعضای تیم تسویه کرد.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که با وجود پرداخت ۲۰ درصد از قراردادهای بازیکنان همچنان تحت فشار اعضای تیم بود پاداش آنها را واریز کرد تا بتواند کمی از زیر فشار انتقادات خارج شود.

درویش در حالی پاداش بردهای فصل جاری بازیکنان را به حساب آنها واریز کرد که این تیم هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد اما مدیر عامل سرخپوشان قصد دارد علاوه بر این واریزی، حدود ۱۵ الی ۱۸ درصد دیگر از قراردادهای بازیکنان و مربیان را قبل از دیدار با استقلال تهران در ۲۶ اسفندماه سال جاری واریز کند تا دیگر بهانه‌ای بابت ادامه مشکلات مالی تیم وجود نداشته باشد.

باید دید گل محمدی در آستانه بازی با نفت مسجد سلیمان همچون اکثر بازی‌های فصل جاری لب به انتقاد از وضعیت مالی باشگاه می‌گشاید یا برای حفظ آرامش در تیم سکوت می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس جمعه هفته جاری میهمان نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر است و سپس به مصاف استقلال تهران می‌رود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها