يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۹۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
بعد از حذف استقلال و پرسپولیس؛
با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران تعلیق شد. این کمیته در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خبرساز شده بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، کارگروه صدور مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در سومین جلسه خود که به صورت مجازی برگزار شد، تغییرات کلیدی و جدول زمانی بازنگری شده در روند اجرای مجوز باشگاه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد بحث قرار داد.

یکی از تصمیمات گرفته شده در این جلسه، مربوط به فدراسیون فوتبال ایران می‌شود.

طبق اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بخش های مرتبط با صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فدراسیون فوتبال ایران و تاجیکستان تعلیق شده‌اند.

این تعلیق تا زمان رفع تمام ایرادات مدنظر دبیرخانه کنفدراسیون آسیا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران در ماه‌های گذشته بسیار خبرساز شد.

بعد از بررسی‌های این دو کمیته و ارائه اطلاعات نادرست به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باطل شد و این دو باشگاه از لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ کنار گذاشته شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها