کد خبر: ۵۰۲۹۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
دوناروما اشتباه نکرد؛
مهاجم فرانسوی رئال مادرید براین باور است که این تیم توان شکست هر تیمی را دارد. او از پیروزی و درخشش برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، درخشش کریم بنزما در دیدار برابر پاری سن ژرمن باعث شد تا رئال با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند و راهی دور بعد شود.

بنزما بعد از بازی گفت: ما می خواستیم برنابئو را اینگونه ببینیم و خوشبختانه هواداران حضور باشکوهی داشتند و تا پایان از تیم حمایت کردند. ما دست به کار سخت و بزرگی زدیم. به هدف خود دست پیدا کردیم و براین باور هستم که تیم با شایستگی راهی دور بعد شد.

او ادامه داد: در دیدار رفت با یک گل شکست خوردیم و در دیدار برگشت هم نیمه نخست خوب نبودیم و یک گل دریافت کردیم. حمایت چنین هوادارانی هر چیزی را ممکن می سازد. بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. پاری سن ژرمن مالکیت توپ را دوست داشت و در این زمینه موفق تر بود اما ما از فرصت ها به خوبی استفاده کردیم. در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.

او درباره گل نخستی که به ثمر رساند و اعتراض پاری سن ژرمن را به دنبال داشت، گفت: به نظرم این گل اشتباه دوناروما نبود بلکه پرس شدید تیم ما بود. پرس ما جواب داد و گل تساوی را زدیم. ما می توانیم هر تیمی را با چنین پرس شدیدی شکست دهیم. همه ما در این بازی در جای خود بودیم و هواداران هم به خوبی حمایت کردند. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان اروپا. امشب نشان دادیم که رئال در قید حیات است.

بنزما در پایان درباره شکستن رکورد دی استفانو گفت: افتخار می کنم که رکورد دی استفانو را شکستم و اکنون پشت سر دو اسطوره باشگاه هستم. من به این راه ادامه خواهم داد.

بنزما اکنون بعد از کریستیانو رونالدو و رائول سومین گلزن برتر تاریخ رئال در لیگ قهرمانان اروپااست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها