أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۰۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
فدراسیون فوتبال اوکراین آناتولی تیموشچوک را مادام العمر محروم کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اکسپرس، آناتولی تیموشچوک که اکنون در روسیه زندگی می‌کند، با وجود این‌که از او خواسته شده است، در مورد جنگ روسیه علیه اوکراین اظهار نظری نکرده است، فدراسیون فوتبال اوکراین اکنون این بازیکن پیشین بایرن را مادام العمر محروم کرده است.

از آن‌جایی که این مربی که در زنیت کار می‌کند، جنگ روسیه علیه اوکراین را با وجود درخواست محکوم نکرد، فدراسیون فوتبال اوکراین او را نقره داغ کرد. در بیانیه فدراسیون فوتبال اوکراین آمده است که کاپیتان سابق تیم ملی اوکراین در مورد جنگ اظهارنظر علنی نکرده است و از شغل خود به عنوان کمک مربی در باشگاه روسی زنیت سن پترزبورگ نیز استعفا نداده است.

در این بیانیه آمده است که پروانه مربیگری بازیکن پیشین بایرن مونیخ لغو خواهد شد. علاوه بر این، این مربی ۴۲ ساله از تمام عناوین ورزشی که در اوکراین کسب کرده است، محروم شد و کد ملی این مربی نیز حذف شد.

تیموشچوک با ۱۴۴ بازی ملی بالاتر از مهاجم افسانه‌ای آندری شوچنکو (۱۱۱) در صدر فهرست بیش‌ترین بازی در تاریخ تیم ملی اوکراین قرار دارد.

تیموشچوک که اهل لوتسک در غرب اوکراین است، مدت زیادی برای باشگاه شاختار دونتسک بازی کرده بود و در سال ۲۰۰۹ به مدت چهار سال به مونیخ نقل مکان کرد. او از سال ۲۰۱۷ به عنوان کمک مربی در زنیت فعالیت می‌کند.

این فوتبالیست از زمان شروع جنگ در ۲۴ فوریه هیچ اظهار نظری نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها