يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
اینزاگی:
سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در خانه تورینو ابراز نارضایتی کرد و حاضر نشد درباره جنجالی‌ترین صحنه بازی که به ضرر تیم میزبان تمام شد حرف بزند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم فوتبال اینتر یکشنبه شب با گلی که الکسیس سانچس در وقت‌های اضافه زد از شکست یک بر صفر در خانه تورین گریخت و بازی را یک - یک مساوی کرد. البته اینتر می‌توانست بازنده باشد اگر داور برخورد محرز مدافع این تیم آندره‌آ رانوکیا با آندره‌‌آ بلوتی مهاجم تورینو در محوطه جریمه اینتر را پنالتی تشخیص می‌داد.

سیمونه اینزاگی که تیمش با قبول این تساوی در رده سوم جدول باقی ماند و ضربه‌ای سنگین به شانس قهرمانی‌اش وارد آمد، در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: حریف در نیمه اول بسیار تهاجمی و جنگنده بازی کرد اما خب ما هم دو بار دروازه آنها را به طور جدی تهدید کردیم که واکنش‌های استثنایی دروازه‌بان‌ حریف مانع از تبدیل شدن آنها به گل شد. در نیمه دوم بازی را با ریتمی مناسب‌تر آغاز کردیم و حق‌مان بود که زودتر گل تساوی را بزنیم که اگر این کار را انجام داده بودیم، شاید حتی می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم. می‌دانیم که برای بردن دوباره اسکودتو باید بیشتر از این‌ها کار کنیم و با رویکرد متفاوت به میدان برویم حتی اگر بهانه‌‌هایی برای نتیجه نگرفته‌‌مان وجود داشته باشد.

اینزاگی افزود: ما در مقطعی حساس از فصل تعدادی از بازیکنان و انرژی‌مان را از دست دادیم اما این موضوع نمی‌‌تواند بهانه خوبی باشد. شکی نیست که ما می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم. از حالا 10 فینال دیگر در لیگ به علاوه بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی را داریم. پس باید تجدید قوا کنیم و به بهترین شکل ممکن برای آن بازی‌ها آماده شویم. من نگران نیستم چون می‌دانم که فرصت انجام تمرینات مناسب و زمان کافی برای تحلیل شرایط را داریم.

سرمربی اینتر در نهایت با سؤالی درباره جنجالی که داور به راه انداخت مواجه شد. چیزی که باعث شد این اتفاق جنجالی‌تر شود، خودداری VAR‌ برای مداخله و بررسی مجدد صحنه‌ای بود که کارشناسان داوری در ایتالیا هم آن را یک پنالتی مسلم دانستند.

اینزاگی در این خصوص اظهار داشت: من پا و بعد توپ را دیدم. داور نزدیک به صحنه بود پس خودش می‌توانست تشخیص دهد چه اتفاقی افتاده است. ما قبل از این به خاطر اعتراض به تصمیمات داوری به اندازه کافی تاوان دادیم و من هم به همین دلیل محروم شده‌ام. پس دیگر نمی‌خواهم این اتفاق دوباره برایم رخ دهد و قضاوت و صحبت کردن درباره این موضوع را به دیگران واگذار می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها