أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۳۲۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
گشت مشترک نظارت و تنظیم بازار در تجریش؛
در تداوم اجرای منویات ریاست محترم قوه قضاییه و دستور دادستان تهران به منظور نظارت بر بازار شب عید و تامین کالاهای اساسی، گشت مشترک نظارت و تنظیم بازارمنطقه یک تهران با حضور سرپرست دادسرای شمیرانات و همراهی نمایندگان سازمان های متولی اجرا شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، محمدحسین جعفری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: در نتیجه اجرای این گشت، برخی از اماکن به علت فقدان جواز کسب اخطار پلمپ گرفتند که با نظر دادسرا و با توجه به ضرورت تأمین مایحتاج مردم در آستانه سال نو، با اعطای مهلت یکماهه مقرر شد در صورت استمرار تخلف بعد از تعطیلات نوروزی نسبت به پلمپ اقدام شود.

معاون دادستان تهران با ابراز تأسف از گرانفروشی های مشاهده شده در بازار، اظهار داشت: برخی از واحدهای صنفی به علت گرانفروشی از سوی سازمان تعزیرات جریمه شدند.

وی مبلغ جریمه ها را حداقل ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: یکی از هایپر مارکت ها به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان و یکی دیگر از ابرفروشگاهها به مبلغ ۹۵۵ میلیون تومان جریمه شدند و در صورت تکرار تخلف این جریمه ها ۶ برابر می شود.

جعفری اضافه کرد: با اجرای گشت تعزیراتی مشترک در بازار منطقه یک تهران، مقادیر قابل توجهی میوه قاچاق و اقلام و مواد غذایی غیر بهداشتی مشاهده و از بازار جمع آوری شد.

سرپرست دادسرای شمیرانات اضافه کرد: در برنامه امروز فرصت کافی برای سرکشی از همه بازارهای منطقه نداشتیم و مقرر شد فردا بعد از ظهر نیز برنامه گشت مشترک برگزار شود.

به گفته جعفری گشت مشترک تعزیراتی دادسرای ناحیه یک تهران، صبح روز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ با حضور نمایندگانی از سازمان های تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صمت، جهاد کشاورزی، بهداشت محیط، اداره اماکن و بسیج اصناف جهت نظارت بر نحوه توزیع و فروش کالاهای مربوطه در فروشگاههای زنجیره ای و بازارهای خرد منطقه یک برگزار شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها