کد خبر: ۵۰۳۲۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
پپ گواردیولا از تصمیم خود مبنی بر انجام ندادن هیچ تعویضی در تساوی منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس دفاع کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن کریستال پالاس در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به این ترتیب سیتی با یک بازی بیش‌تر چهار امتیاز بیشتر از لیورپول دارد و کورس قهرمانی داغ‌تر از قبل شد.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی هیچ تعویضی در بازی مقابل پالاس انجام نداد. پس از تساوی بدون گل منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس پپ گواردیولا از تصمیم خود مبنی بر انجام ندادن هیچ تعویضی دفاع کرد و گفت که "پشیمان نیست". گواردیولا با وجود این که رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس را روی نیمکت داشت، در جریان بازی هیچ تغییری انجام نداد.

پپ گواردیولا گفت: بچه‌هایی که بازی می‌کردند خوب بازی می‌کردند، به همین دلیل من تغییراتی ایجاد نکردم. من از عملکرد و نحوه بازی بسیار راضی هستم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. ما باید بازی‌های زیادی را ببریم اما روشی که بازی کردیم خوب بود و پشیمان نیستیم. ما ترجیح می‌دادیم پیروز شویم، اما بازی خوب برگزار شد. ما بازی واقعاً خوبی انجام دادیم. شانس در فوتبال وجود ندارد. ما باید گل می‌زدیم و این کار را نکردیم. ما برای زدن گل بازی کردیم.

پاتریک ویرا، سرمربی تیم کریستال پالاس به بی بی سی گفت: بازی سختی بود. من واقعا از بازیکنان راضی بودم. ما سخت کار کردیم. خوب دفاع کردیم و چند موقعیت ایجاد کردیم. امروز از روحیه تیمی و سازماندهی خود راضی هستم. وقتی مقابل سیتی بازی می‌کنید، باید فرصت‌های خود را گل کنید و هیچ موقعیتی را از دست ندهید. یک امتیاز گرفتیم.

به این ترتیب لیورپول با یک بازی کم‌تر ۴ امتیاز از سیتی عقب است و دو تیم یک بازی نیز در ورزشگاه اتحاد دارند که تاثیر زیادی در تعیین تیم قهرمان دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها