يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۷۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
وزیر کشور گفت: کار خوبی در جهاد دانشگاهی انجام که براساس آن هفت واگن و یک رام آماده شده که ٨۵ درصد آن تولید داخلی است؛ این کار مثال خوبی برای خودکفایی در این حوزه است که به امید خدا تا خرداد ماه امسال به صورت ۱۰۰ در صد تمام می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا: احمد وحیدی با بیان اینکه یکی از دغدغه ها و نیازهای اصلی دولت توسعه مترو و خودکفایی در این حوزه از جمله تولید واگن است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خودکفایی در مترو و حوزه‌های جانبی آن تاثیرات مثبتی از خود برجای خواهد گذاشت.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک واحد ممتاز در بیشتر صحنه‌ها حضور داشته و یکی از آنها حضور در ساخت و تولید واگن‌های مترو است.
این مسئول ادامه داد: یکی از حسن‌های این کار آن است که شهرداری تهران سهام دار و هم مصرف کننده است و برای پیشبرد این طرح از نظر تامین منبع مالی مشکلی وجود نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها