يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۳۷۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درخواست کرده تیم ملی قبل از جام جهانی با تیم‌های قوی بازی دوستانه برگزار کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، پس از انجام قرعه کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، مشخص شد تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم این رقابت ها باید به مصاف انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی آف ولز/ اسکاتلند و اوکراین برود.

فدراسیون فوتبال درصدد است برای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در این رقابت‌ها شاگردان دراگان اسکوچیچ در چند بازی دوستانه به میدان بروند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد وضعیت دیدارهای دوستانه این تیم اظهار داشت: منتظر بودیم تا  این قرعه‌کشی انجام شود و پس از شناخت رقیبان، برای دیدارهای دوستانه حریفانی انتخاب کنیم که از لحاظ سبک بازی به حریفان‌مان در جام‌جهانی نزدیک باشند. در روزهای آینده با فدراسیون جلسات متداومی خواهیم داشت و به همین دلیل اکنون در ایران مانده‌ام. هرکاری از دست مان بربیاید انجام می‌دهیم تا تدارکات و آماده‌سازی تیم به خوبی انجام شود.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: انتظار من است تیم‌های قوی را برای بازی دوستانه انتخاب کنیم و دلم نمی‌خواهد جلوی تیم‌هایی بازی کنیم که جواب سوالات و ابهامات را مورد ترکیب ندهند.

وی درمورد اینکه آیا با توجه به شرایط فعالی فدراسیون فوتبال امکان برگزاری دیدارهای دوستانه خوب وجود دارد، گفت : بله. حتما این طور است. کار را شروع کرده و همین الان از تیم‌های دیگر برای بازی‌های دوستانه پیشنهاداتی دریافت کرده‌ایم. می‌توانیم این کار را اتمام بدهیم و هرکسی مثل من از فدراسیون توقع دارد‌. قطعا باید تلاش کنیم تا بهترین شرایط برای تیم ملی که استحقاقش را دارد فراهم شود. زمان کافی برای انتخاب حریف تدارکاتی وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها