کد خبر: ۵۰۳۸۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
امشب در چارچوب دور رفت یک چهارم، بایرن مونیخ میهمان ویارئال خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، امشب در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 30 دقیقه، ویارئال در خانه میزبان بایرن مونیخ است.

بایرن مونیخ در دور گذشته سالزبورگ را با نتیجه 7 بر یک در هم کوبید و انتظار دارد در این مسابقه نیز مقابل ویارئال به بردی پرگل دست یابد.

جوردن مایسل، خبرنگار یوفا در خصوص وضعیت بایرن مونیخ نوشت: بایرن در آستانه دهمین قهرمانی متوالی است و آنها چیزی فراتر از یک قهرمانی در بوندسلیگا می‌خواهند. ارزیابی عملکرد آنان با کیفیت تیم در لیگ قهرمانان اروپا مشخص می‌شود و به همین علت، بایرن تمام توان خود را می‌گذارد تا بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

زیردریایی‌ها شگفتی‌ساز می‌شوند؟

ناگلزمان در خصوص این بازی گفت: ویارئال مدافع عنوان قهرمانی در لیگ اروپاست. آنها بسیار تیم با تجربه‌ای هستند و سبک بازی منحصربفردی دارند. اینکه یوونتوس را 3 بر صفر شکست دادند، چیز کمی نیست. ما برای صعود تلاش خواهیم کرد.

ویارئال در دور قبل یک شگفتی بزرگ رقم زد و توانست یوونتوس را در تورین با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و راهی 8 تیم پایانی اروپا شود.

این تیم البته در لالیگا اوضاع مناسبی ندارد و اکنون در رده هفتم جای گرفته است. ویارئال در 6 بازی اخیر خود آمار 3 برد و 3 شکست را به ثبت رسانده و نشان داده که چقدر پر افت و خیز است.

گراهام هانتر، خبرنگار ویارئال در خصوص این بازی گفت: امری در نشست خبری پیش از بازی با بایرن از امیدواری صحبت کرد و مدعی شد که تیمش شانس شکست بایرن را دارد. آنها سال گذشته یک شاهکار رقم زدند و قهرمان لیگ اروپا شدند. امسال پس از 13 سال در لیگ قهرمانان اروپا به جمع 8 تیم رسیدند ، پس چرا به آنها امید نداشته باشیم؟

زیردریایی‌ها شگفتی‌ساز می‌شوند؟

جرارد مورنو از مصدومیت بازگشته و مشخصاً بزرگترین سلاح امری در دیدار مقابل بایرن مونیخ محسوب می‌شود.

ترکیب های احتمالی ویارئال و بایرن مونیخ به شرح زیر است:

ویارئال: رولی – فویس – آلبیول – پائو تورس – پدرازا – تریگروس – کاپو – پارخو – لوسلسو – مورنو – دانجوما

بایرن مونیخ: نویر – پاوار – سوله – اوپامکانو – هرناندز – کیمیش – گورتزگا – سانه – مولر – کومان و لواندوفسکی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها